|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
|
eller 2x4 til 16 kr mt |
||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Jeg kan godt forstå dig mht. HDMI kabler. Som oecon også skriver, så er det noget helt andet. Enten er der hul igennem, eller også er der ikke... Der er først over lange kabeltræk der kan være en ide i, at købe dyre kabler. Den eneste grund til jeg anvender Supra HDMI kabler er, kvaliteten af abler og stik er gode, de er skærmet på en fornuftig måde, så alt i alt leverer de varen og lidt til (kvalitet) uden at koste en formue... ![]() Ang. ovenstående citat, ja, så husker du forkert... ![]() ![]() Mange hilsener |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Købte 25 M 2*2,5 mm hos Jem of Fix i dag til 129.95.-
![]() |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Når jeg læser det går det for alvor op for mig hvor dårligt jeg hører. Og jeg mener det! Så Lykke til. Heldet behøver Du ikke fordi kablerne rent faktisk virker! |
||
![]() |
||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() |
|
Så huskede jeg vist alligevel ikke helt forkert: Jem&Fix har samme ejer som Harald Nyborg og sælger normalt de samme varer, så mon ikke det var ovenstående HANY kabler, Harbosound godt kunne lide at høre på. Ellers anerkender jeg selvfølgelig, at der er stor forskel på, om det er et digitalt eller et analogt signal, der skal overføres. Jeg har bare ikke hørt en overbevisende forklaring på, hvordan et billigt (men dog tykt) kabel skulle ødelægge det analoge signal så voldsomt. Er der nogen, der kan linke til en nogenlunde forståelig teknisk forklaring på ovenstående? Jeg er faktisk meget parat til at skifte mening (og kabler, hvis det skal være). vh. Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |