|
Højtaler-match til Onkyo 616 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Netspirit ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2013 kl. 12:14 |
Hej,
en af mine venner har købt en Onkyo TX-NR616, og jeg ville gerne høre jeres erfaringer med hvor åbent/lukket den spiller, og om I har nogle forslag til højtalerkombinationer? Budgettet ligger på ca. 4-5k for et sæt fronthøjtalere. Jeg har overvejet Dali Zensor 5. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har KEF på min onkyo, det lyder fint i mine ører, det er så "rigtige" højttalere og ikke deres surroundsæt.
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo bedre højttaler, jo bedre lyd. Og bedre højttaler betyder dyrere! Dali zensor 5 er udmærket til prisen, men forvent ikke mirakler.
Hvis du skal vruge den til film, er dog en ide at overveje en center. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |