|
Højtalerstander til Scandyna Micropods? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Runge ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 00:08 |
Jeg ved ikke om jeg har oprettet dette indlæg i den rette sektion, but here goes... :)
Jeg benytter Scandyna højtalere i mit 5.1 surround setup, men efter jeg er flyttet har jeg lidt besvær med at få placeret mine baghøjtalere, 2 stk. Micropods. Tidligere havde jeg dem til at hænge på væggen vha. dertilhørende vægbeslag, men i den nye lejlighed er dette ikke muligt. Jeg vil derfor gerne have dem op på nogle højtalerstandere, men umiddelbart laver Scandyna kun en stander der passer til Minipod, Bigpod og The Drop. Er der mon nogen derude med et godt forslag, evt. til noget man selv nemt kunne lave? Vil gerne have nogle der er forholdsvis enkle. Jeg ved at IKEA lavede nogen engang, men de har dem desværre ikke længere.
|
|
Panasonic TX-P42G20E
Onkyo TX-SR607 Panasonic DMP-BD35 Scandyna Minipod, Cinepod og Micropod |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har dem fra Ikea , de er rigtig gode til opgave da de er lidt støre and de normale standere så du få højtelere i hoved højde,,
jeg har den omvente problem and dig , så hvis du er interesseret i bytte så kan du skrive PM ,dog skal dine vægbeslag passe til minipods da der er dem jeg har
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Runge ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Ifølge Hifiklubbens hjemmeside passer dem jeg har desværre kun til Micropods :-/ Redigeret af Runge - 15-Januar-2013 kl. 09:51 |
|
Panasonic TX-P42G20E
|
![]() |
|
Peterh123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 16 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118445&KW=stander&title=s-poleret-hjtaler-stander-scandyna
|
|
Samsung F-UE55D8005 55'' 3D
Denon 1912 Front: Scandyna Smallpod Bag: Scandyna micopod SE Center: Argon C1 Dali SUB E-12F. DVICO Multimedie TViX HD http://hifigalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=8236 |
|
![]() |
|
Tak for tippet!
|
|
Panasonic TX-P42G20E
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |