recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - højtalerudgange på NAD T760 defekt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethøjtalerudgange på NAD T760 defekt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hjs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: højtalerudgange på NAD T760 defekt?
    Sendt: 14-Oktober-2011 kl. 20:00
Hej,

Udgangene til front højtalerne på min surround receiver virker ikke. Center & surround udgangene samt phone udgangen foran virker ok.

Jeg vil selv prøve at fikse det, afhængigt af kompleksiteten. Har nogen et par tips?

På forhånd tak!

Vh
J

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19514
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2011 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af hjs hjs skrev:

Jeg vil selv prøve at fikse det, afhængigt af kompleksiteten. Har nogen et par tips?

Det er formodentligt ens udgangstrin til det hele, find ud af , hvor tidligt signalet forsvinder om det er før eller efter udgangstrinnet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2011 kl. 23:30
Måske hjælper en fabriksreset. Kunne det være at den sat op til at de ikke er tilsluttet ?
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
McJan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2009
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 23:32
Jeg tvivler meget på udgangstrin er kortsluttet/afbrudt. I dette tilfælde ville reciveren ikke spille på de andre kanaler da den vil gå i PROTECT MODE. Fejelen kan være mange steder lige fra en modstand, transistor, diode, elektrolyt til en løsforbindelse. Har du prøvet at banke lidt på den oven på og i siden ? Hvis den spiller på den kanal efter det er det en løsforbindelse. Du skal bare passe på T760 er meget sart omkring DSP modulet.

HUSK selv om den lige har været tændt og du slukker den og skiller den ad så er der stadig rest strøm i ladelytterne så du kan stadig kortslutte noget med skruetrækker eller ringen på fingerne. Er tit lærlingerne glemmer det og BANG he he. God fornøjelse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu