recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttaler arrangement - ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjttaler arrangement - ?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2011 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:


PS. Tager I ikke Monitor Audio's Gold med på HIFI messen i år? Der er så langt til Århus!

Det er ikke afgjort endnu, men du kan høre Monitor Audio hos Dan's TV (www.danstv.dk). Jeg mener dog ikke han har fået nogen Gold modeller endnu, men du kan lave en aftale med dem hvis der er en bestemt model du gerne vil prøve.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 10:43
Hov. Det er helt gået forbi min næse, at de er begyndt at sælge Monitor Audio. Det er bestemt en mulighed at kigge forbi der en af dagene.

Dog er jeg lidt skeptisk over for, om jeg vil ulejlige dem med at bestille specifikke modeller hjem kun for at tilfredsstille min nysgerrighed. Jeg er netop flyttet - et dyrt projekt - så nye højtalere kommer desværre ikke på tale lige foreløbig.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu