|
Højttalere - er jeg helt gal på den? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min oplevelse som også står tidligere i tråden er der kan høres forskel.
Jeg var med til at sætte et par B&W højttalere op hos en ven. Tænkte at de lød mærkeligt da de blev afprøvet. Nå det er nok bare mig tænkte jeg. Efter en uge lyttede jeg så igen. Her var lyden blevet bedre. Måske er det woodoo.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det var da rart med nogle konkrete data. Nu mangler vi så bare, at dem der hårdnakket hævder at tilspilning ikke gør en forskel, kommer på banen og erkender de tog fejl. Det må de jo nødvendigvis gøre, hvis de mener man skal sætte sin lid til målinger. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
kimhb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2015 Sted: Greve Status: Offline Point: 5 |
Købte et par Genese quartet på tilbud - de er i hvert fald gode. Eneste problem er at jeg nu ikke er rolig før jeg har brugt et tilsvarende beløb på en ny forstærker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |