recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere fra TV/Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højttalere fra TV/Apple TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 12:15
Der er 2 stk DDA-100 hos webhallen, som har været pakket ud, men fås til god pris:

Det ligner et godt bud :-)

Nuforcen har samme gode effekt som NAD D7050, der ligger i 5999,-
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 12:18
NAD'en (3020) har mindre effekt, men tilgengæld analog indgang, aptx bluetooth samt analog preout til subwoofer.

Nuforcen har mere effekt og ren digital opbygning - kun med toslink passthrough - som med en DAC kan kobles på en subwoofer. Bluetooth fås som eksternt modul (også aptx).
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Mickey13 Mickey13 skrev:

Findes der en lille forstærker man kan sætte imellem? Den skal ikke have den store kraft og må meget gerne være fysisk lille.

Jo, men du mangler at fortælle, hvordan du vil regulere volumen. Med en ekstern forstærker vil det oftest blive med forstærkerens egen fjernbetjening....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mickey13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mickey13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 15:00
Fjernsynets fjernbetjening er naturligvis at foretrække men ellers må jeg have en universal-fjernbetjening.

I forhold til Nuforce/NAD-løsningen kunne jeg godt tænke mig at kunne udvide til 5.1/7.1. Kan det lade sig gøre? Skal man virkelig have en stor kasse som eks. en Pioneer VSX-924 for at kunne drive et par højttalere og evt. surround?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu