|
Højttalere hjælp |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Her: Nu har jeg i modsætning til dig ikke selv hørt dem, så hvis du siger god for dem, så ville jeg også tage dine ord for gode vare. Men jeg synes stadigvæk at de er dyre
Redigeret af Berdel - 19-August-2015 kl. 15:13 |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Du link'er til to forum posts, af folk man må antage ikke er professionelle, og lige præcist med subwoofere, synes jeg, at det er meget svært, at tage menigmands ord for gode vare, for det er så svært at få en subwoofer til at yde korrekt. Det kræver både equalizing, korrekt placering og kontrol over rummet. Så når det kommer til subs, lytter jeg KUN til hvad fagfolk siger, da man forhåbentligt kan stole på, at de har testet dem under de rigtige omstændigheder.
Her er hvad Audioholics skriver om dem:
...og Sound & Vision:
Men du har ret, de er ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Og jeg har personligt stadig til gode at høre en rigtige god sub, til under 15.000,- Redigeret af dr gonzo - 19-August-2015 kl. 15:30 |
||
![]() |
||
Pensvin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
|
Hej alle i skal have mange tak for jeres mange gode bud.
Jeg kan forstå at der er ret bred enighed om hvilke højttaler i personligt ville vælge, Jeg har derfor et spørgsmål til jer alle. Kan jeg bruge klipsch thx ultra 2 i min stue. Jeg bor idag i et lejligheds kompleks på 4 etager. jeg bor selv på 1. sal
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Jeg vil råde dig til at lytte til de forskellige højttalere før køb.
Hvis du bor omkring kbh er vi sikkert flere der gerne giver en demo. |
||
![]() |
||
Pensvin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
|
Hej igen alle sammen jeg har nu besluttet mig til hvordan mit surround setup skal se ud men vil lige høre jeres mening. så jeg vil blive glad hvis i vil komme med jeres ærlige mening.
Min endelige (nu værende endelige) setup ser således ud. Front: 2 Stk. Klipsch Reference Premiere RP-280F gulvhøjttaler Center: Klipsch Reference Premiere RP-450C center højttaler Bag: 2 Stk. Klipsch Reference Premiere RP-250S surround højttaler + Klipsch KL-650 THX Ultra 2 LCR biograf højttaler. Hvad for højttaler kabler er de bedste at bruge til mit setup. Jeg vil være taknemmelig hvis i lig vil give mig et par seriøse bud på hvad for HDMI kabler samt Audio kabler jeg skal brug for at få mest valuta for mine penge |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Hvor har du hørt dem henne?
|
||
![]() |
||
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
|
Hvad med sub?
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Synes at det er lidt mærkeligt at blande Reference-serien med THX Ultra2-serien.
|
||
![]() |
||
|
Hej strecker hvad tænker du specifikt på.
|
||
![]() |
||
|
Hej dr gonzo ikke for at lyde kæk men hvorfor synes du at det er en mærkelig blanding
|
||
![]() |
||
|
Jeg tænkte på om du har haft dem hjemme i dit eget rum og lytte eller om du har hørt dem i en butik.?
|
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
|
Jeg forstår heller ikke hvordan den kl-650 passer ind som baghøjttaler. Hvis du er lun på RP serien så synes jeg at du skal bruge dom hele vejen rundt. Men kun nu ud og lyt til dem. Tænk hvis du ikke kan lide hornlyd.....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |