|
Højttalere hjælp |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil gerne have den store "forkromede" løsning, som bare spiller! Du er træt af halve eller dårlige løsninger, så NU skal det være! Du vil kaste 40.000,- efter den "rigtige" løsning! Og du vil have "eksperterne" herinde til at bruge tid på dig, og skubbe dig i den rigtige retning! MEN! Så hopper kæden sgu da FULDSTÆNDIG af, når du pludselig ikke vil have SUB's i dit setup!!! ![]() Hvordan pokker vil du få det bedste setup, for alle dine penge, når du på forhånd allerede fjerner 20% af anlæggets formåen/lyd/kvalitet? ![]() Kom nu ind i kampen! Få købt MED SUB's, og få disse afkoblet, så de ikke vibrerer ned i gulvet, men smider lyden "ud i rummet". Hvis du fortsat fastholder, at du IKKE vil have SUB's, så mener jeg at du spilder andre brugeres tid... M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 21-August-2015 kl. 02:07 |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Og efter gennemlæsning, sidder jeg også og tænker trådstarter bare har oprettet emnet, som en joke
![]() Så hvis du mener det hele "alvorlugt" Pensvin, så lyt til folk. ![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Helt enig.
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Venter spændt på næste svar
![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Hvis man er ny indenfor hobbyen og får sådan et hårdt indlæg som Henrik B's i hovedet samt får af vide, at det man skriver virker som en joke, så får man da næppe lyst til at svare igen...
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Pensvin, du er velkommen til sende mig en privat besked hvis du har flere spørgsmål til indkøb af klipsch - så skal jeg prøve at svare dig så godt jeg kan. Du er også velkommen til at komme forbi og høre mit system hvis Bramming ligger i fornuftig afstand til dig.
|
|
![]() |
|
Pensvin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
hej alle i skal have mange tak for hjælpen og tak for jeres gode bud på mine næste hjøttaler.
Det eneste problem jeg har med hensyn til klipsch THX ultra 2 serien er at der skal anvendes en subwoofer i setuppet for at få glæde af højttalerne. Som nævnt tidligger bor jeg i et lejligheds kompleks det vil sige at jeg har naboer hele vejen rundt om mig. grunden til at jeg ikke ønsker subwoofer i mit næste setup er at jeg har tidligger haft et sublimt biografhøjttaler setup med 2 subwoofer til som gav mig store problemer så som sure naboer skreftlige klager mm. så det ente med at jeg til sidst måtte sælge mine højttaler. dette er mit grundlag til hvorfor jeg ikke ønsker subwoofer i mit næste setup. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
som jeg skriver ovenfor, kan du jo bare vælge en subwoofer der ikke spiller afgrundsdybt, samt som en anden skrev, sørge for at få den afkoblet fra gulvet. Du kan sagtens finde en sub, der ikke larmer mere hos naboerne en en gulvhøjtaler.
|
|
![]() |
|
Pensvin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Da jeg skrev til jer for at få jeres hjælp til at finde mig mit næste højttaleter
var det i håbet om at i kunde give mig nogle gode bud på nogle seriøse højttaler der kan indfrie mine ønsker da der er utrolig mange højttaler på markedet i dag. De eneste ønsker jeg har til mit næste højttaler setup er at jeg gerne vil have den samme oplevelse som jeg får når jeg går i biografen og når jeg går i operaen og når jeg går til koncerter. det skal bare helst gerne være uden satnas subwoofer da jeg ikke ønsker at blive smit ud af min lejlighed. hvis jeg er nød til at skal have en subwoofer i mit setup så må den bar ikke være for kraftig da jeg som sagt ikke ønsker at blive sat på gaden. |
|
![]() |
|
hej Bredel du skal have tak for din forståelse.
hvad mener i med at afkoble subwooferen far gulvet |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Det lader sig ikke gøre. Alle tre steder du nævner bruge jo også subwoofere eller bashøjtalere ;-) |
|
![]() |
|
For at afkoble subwooferen fra gulvet, kan du sætte den på spikes og en flise, så går den minimale mængde lyd i gulvet, og du kan teoretisk spille højere uden at genere naboerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |