recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere surround?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højttalere surround?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:57
Okay præcis det samme som mig. Overvejer også at skifte til et decideret biosæt. Hvad forventer du evt at kunne sælge dem for?
Ning
Til top
damkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér damkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 17:54
tja, det må jeg tilstå, at jeg ikke har tænkt dybere over...
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 21:24
Jeg har netop været til en messe hvor jeg hørte de kommende Procella P5 højttalere. Synes de lød godt, men det var ikke noget der blæste mig bagover (de er heller ikke så dyre).

Hørte derimod et Klipsch THX system hvor hver LCR koster 6k'ish. Jeg var meget imponeret! Tag evt. et kig på dem.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu