|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej igen Martin, Til det set-up du har tænkt dig, så kan du da godt "nøjes" med en SPL-800R, eller evt 800i/1000i. |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
hmm jeg ved godt der er en stram forstærker i, men "kun" en 8" bassenhed... hvordan passer det med ønsket om tung bass?
|
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det passer HELT fint... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
ja, for det må vel være fordelen ved den digitale forstærker, at den leverer bassen når den SKAL og ikke som en thansen ombygning af en gammel kadett. velodyne spl800i... hmm kan være det skal være det istedet ? andre inputs.. ? |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
![]() |
Den eneste forskel der er på spl800i og spl1000r er den indbyggede aut.kalibrering så vidt jeg har forstået.
Men hvis du har haft fat i Christian, så kan du nåske godt få lov til at låne en af ham og så teste den! ![]() Mere specifikke bud, på de mærker jeg har givet, kunne være: Ace Bass: http://www.audiopro.com/templates/audio_pro_products/?id_pro ducts=217 Pris: 6K All room sub: http://www.audiopro.com/templates/audio_pro_products/?id_pro ducts=160 Pris: 2K hos TC - norm. 3,5K REL T-series: http://www.rel.net/index2.htm Pris: ?? MVH |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
6k er det prisleje vi "skal" bevæge os i... det er det område jeg satser på der skal gå til bass.. Jeg er mest hooked på: dali, velodyne, B&W, elac.... |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
![]() |
SÅ er veledyne da KLART at foretrække frem for de andre. Ved ike om Elac også bevæger sig indenfor 6k. Men umiddelbart så tror jeg det ikke.
Jeg ville altså også lige have Audio pro (all room sub og Ace bass) in mente, de er blevet meget rost og de skulle spille rigtig godt. Har godt nok ikke hørt dem... Men alligevel! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
måske AUDIOPRO avanti kunne være interessant... den 450'er er dælme billig, hvis det så samtidig er høj kval, så er det jo perfekt... nogen der ved noget om dette!?
Av Connection - er det ikke OTTO? ![]() Redigeret af Martin.S.C - 21-Oktober-2007 kl. 15:44 |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
![]() |
Nej, Otto er AV-PRECISION!!
![]() Jeg ved ikke hvordan de spiller... Men du kan vel lytte til dem et sted?? ![]() Det er bare at kommer derud, afsted og ligge øret til bassen!! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Du kan godt få en Velodyne til dit budget
![]() Men pas på de er stærkt vanedannende ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg kun være HELT enig i!! |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Havde fået tid til demo idag kl 16.30 i herning! Udover setup'et ikke var klar da jeg kom, var det en helt "grøn" fyr de havde sat til at sætte det op, og fremvise, lave demoen altså...
udover det resulterede i superdårligt resultat og lyd, gav det også et underligt indtryk af hifiklubben kan man sige - det er da underligt at når man er klar over at der kommer altså en til demonstration (underforstået, en potentiel køber) så bør man ikke sætte en ny mand eller praktikant på sagen, som dette var... Det var ikke lige den rigtige receiver, det var ikke lige rigtigt fin-indstillet, han brugte 20mins på at bladre scener af I,ROBOT igennem for at finde en med lidt effekter i, og generelt er jeg så skuffet over det hele at jeg føler jeg for alvor, sammen med en kammerat, har spildt min tid på dette. Det kan godt være at min små-investering på evt/ca 25.000kr ikke er meget for dem, men det er trods alt stadig penge, og de kunder der begynder i hifiklubben, har vel tendens til at blive hængende med henblik på senere opgraderinger..
Over and out |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |