recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere til 508XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjttalere til 508XD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nkt1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 474
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 15:57

Monster fedt setup du har der og ret blæret med dit tv i hvid  lige min stil i en stue..

Ok, det må jeg så overveje når jeg laver det endelige setup, men regner bare med at koble tv via optisk til beosound og så tænde denne hver gang jeg ser tv.

Kan se der er en argon du har der, er det den der automatisk slår forstærkeren fra i tv, når du tænder din anden forstærker som så overtager..? Har du købt den i hifiklubben..?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af nkt1 nkt1 skrev:

Monster fedt setup du har der og ret blæret med dit tv i hvid  lige min stil i en stue..

Ok, det må jeg så overveje når jeg laver det endelige setup, men regner bare med at koble tv via optisk til beosound og så tænde denne hver gang jeg ser tv.

Kan se der er en argon du har der, er det den der automatisk slår forstærkeren fra i tv, når du tænder din anden forstærker som så overtager..? Har du købt den i hifiklubben..?

Korrekt det er en argon fra hifiklubben, forstærkeren bliver ikke slået fra men højttalerne bliver switches mellem tv til forstærker, styret af on forstærkeren er tændt eller slukket.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu