|
Højttalere til Airport Express |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2011 kl. 08:55 |
Jeg er ikke klar over om det er det rigtige forum, jeg poster i ... så hvis der skulle kigge en moderator forbi, som synes mit indlæg hører hjemme et andet sted, så flytter I bare løs
![]() Jeg skal bruge et sæt højttalere som kan kobles direkte i en Airport Express, så jeg kan få lyd i min spisestue.
Det skal kun være et sæt med 2 højttalere, de skal selvsagt være gode til musik, og de skal kunne kobles direkte i Airport Express'ens minijack uden nogen form for mellem led.
Derudover skal højttalerne gerne være lidt kompakte, da de skal stå i en reol og derfor ikke må være større end 28-30 cm. på nogen led.
Håber der er nogen som har et godt bud eller to
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er masser af muligheder.
Du kan bruge, snart sagt, et hvilket somhelst PChøjttalersystem
|
|
![]() |
|
splitbus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Linket virker ikke længere. Er der mulighed for et nyt ?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
|
splitbus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Forstår ikke hvorfor de skal være dyre, ja der er indbygget forstærker men alligevel.
TAK for link
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
De behøver heller ikke være så dyre. F.eks. har 4sound.dk et kæmpe udvalg, i alle mulige prisklasser.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Audi er også stadig dyrere end Skoda. Og der er 4 dæk og motor i begge. Eller Lexus og Toyota... U get the picture? |
|
![]() |
|
ja ja klart syntes bare det er vildt svært at finde nogle skoda'er
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Som naiera er inde på, er 4sound et godt sted at finde kanon højtalere til gode priser.
Forvent ikke de er gratis, for så gå i elgiganten og snup et sæt pc-højttalere.
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad budgettet er men tror jeg vil handle i 4sound
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |