recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere til Airport Express
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højttalere til Airport Express

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højttalere til Airport Express
    Sendt: 15-Marts-2011 kl. 08:55
Jeg er ikke klar over om det er det rigtige forum, jeg poster i ... så hvis der skulle kigge en moderator forbi, som synes mit indlæg hører hjemme et andet sted, så flytter I bare løs Smile

Jeg skal bruge et sæt højttalere som kan kobles direkte i en Airport Express, så jeg kan få lyd i min spisestue.

Det skal kun være et sæt med 2 højttalere, de skal selvsagt være gode til musik, og de skal kunne kobles direkte i Airport Express'ens minijack uden nogen form for mellem led.

Derudover skal højttalerne gerne være lidt kompakte, da de skal stå i en reol og derfor ikke må være større end 28-30 cm. på nogen led.

Håber der er nogen som har et godt bud eller to Smile
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 20:11
Der er masser af muligheder.

Du kan bruge, snart sagt, et hvilket somhelst PChøjttalersystem
Til top
splitbus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2009
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér splitbus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 11:06
Linket virker ikke længere. Er der mulighed for et nyt ?

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 12:26
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér splitbus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 13:20
Forstår ikke hvorfor de skal være dyre, ja der er indbygget forstærker men alligevel.

TAK for link
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 13:23
De behøver heller ikke være så dyre. F.eks. har 4sound.dk et kæmpe udvalg, i alle mulige prisklasser.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af splitbus splitbus skrev:

Forstår ikke hvorfor de skal være dyre, ja der er indbygget forstærker men alligevel.

TAK for link

Audi er også stadig dyrere end Skoda. Og der er 4 dæk og motor i begge.
Eller Lexus og Toyota...

U get the picture?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér splitbus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 13:55
ja ja klart syntes bare det er vildt svært at finde nogle skoda'er
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér splitbus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 13:55
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 14:08
Som naiera er inde på, er 4sound et godt sted at finde kanon højtalere til gode priser.

Forvent ikke de er gratis, for så gå i elgiganten og snup et sæt pc-højttalere.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 15:01
Hvad budget havde du tænkt?

Hvad med noget ala det her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=640517
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér splitbus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 15:41
Jeg ved ikke hvad budgettet er men tror jeg vil handle i 4sound
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu