|
Højttalere til Airport Express |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Anbefaler dog også resolut en Audi så snart nogle siger at de skal have bil? Jeg mener at det er at skyde en smule over målet at anbefale lige præcis det sæt der. Eller i hvert fald KUN at anbefale det sæt. Hvis nu OP havde skrevet at det var vigtigt at de så rigtig smarte ud, så var det helt på sin plads, men ellers findes der jo altså en hulens masse brugbare og meget billigere aktive højttalere derude ![]() |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
||
Bevares, der blev spurgt efter kompakte højttalere, adresseret til stuens reol. Det var så lige hvad der sprang ud af mit hoved. Skal ikke ske igen. |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
Dem her er nærmest lavet til det du ber om...
Hvis du bor i KBH-området er der demoaften i aften hos KT-Radio
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
||
Jeg kan anbefale Near05 fra ESI. De spiller meget musikalsk og er ikke så dyre.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |