recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere til Pioneer LX5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjttalere til Pioneer LX5090H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rlvrlv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Højttalere til Pioneer LX5090H
    Sendt: 11-August-2008 kl. 15:10

Hejsa.

Jeg skal have anskaffet mig et 5090H i løbet af efteråret, så jeg er ved at planlægge hvad jeg skal have.

Der jo ingen højttalere på sådan en svend... Jeg står så og vakler mellem at købe Pioneers standardmodel til placering under skærmen og så en af Yamahas Sound Projectors.

Den sidste model skulle jo så give mig noget surround, men hvordan fungerer det i praksis? Skal man skrue op og ned på Yamaha fjernbetjening? Skal man skifte indgang på Yamaha, hvis man på TV skifter mellem tv tuner og f.eks. Bluray?

Jeg har i forvejen et omfangsrigt stereoanlæg andetsteds i stuen og fruen vil IKKE have et traditionelt surroundanlæg installeret. Det er så mit kompromis... Men det er i hvert fald ikke en løsning (selv om jeg har en meget fin surroundprocessor )

Har nogen erfaring med et lignende setup?

På forhånd tak,

Rasmus

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu