recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere til Pioneer SC-LX 81
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjttalere til Pioneer SC-LX 81

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2009 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

Skyum,

Jeg vil da også gerne anbefale mine AudioVector "K3 serien" generelt - de spiller rigtig godt på min Pioneer forstærker og prisen er god! Value for money  Jeg har givet omkring 23k for mit, 5 højtalere plus sub. Basis K3 serien kan fås til mindre.

Jeg har også hørt Monitor Audio Silver serien og den er rigtig fed, så den kan også anbefales!

Muligheder har du nok af

Du er velkommen til at komme forbi en dag og høre  Jeg bor i københavnsområdet. 

/Halsted

Hej Halsted.

Det ser også rigtigt spændende ud. Super smart at man kan opgradere hvis man en dag vil hæve niveauet.

Godt alternativ

 

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2009 kl. 14:46

Er der så evt. nogle der har hørt/kender HiFi-klubbens Dali Mentor ?

Jeg har fået et godt tilbud på denne serie og synes selv den spiller sindsygt godt.

Nogle bemærkninger/erfaringer ?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu