|
Højttalere til skrivebord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anzelz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2014 kl. 13:35 |
Hej jeg søger et par anbefalinger til nogle skrivebordshøjttalere.
Jeg bor sammen med andre studerende og har et 5.2 surroundanlæg med Monitor Audio Radius og en Panasonic SA-XR59 receiver. Da der er meget lydt og mit skrivebord står parallelt med anlægget vil jeg gerne kunne høre musik på skrivebordet når jeg arbejder ved min computer (via front B udgangen). Jeg tænker derfor at finde noget lækkert brugt til omkring de 1000kr i alt. Hvad er værd at kigge efter?
Det er selvfølgelig oplagt at gå efter nogle højttalere i serien, men det er jo også sjovt at prøve nyt. |
|
Monitor Audio Radius
Front 270 Center 250 Baghøjttalere 180 Harman Kardon DPR 2005 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem her
http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-lektor-1/id-1007694832/ Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |