recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalere til Squeezebox Duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjttalere til Squeezebox Duet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
keysersoze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2008
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Højttalere til Squeezebox Duet
    Sendt: 03-Juli-2008 kl. 18:14

Ved ikke helt om spørgsmålet passer bedst hertil eller under Surround & HiFi - men nu prøver jeg her.

Jeg var af den opfattelse at jeg kunne sætte et par computer-høttalere til Squeezebox, men da jeg så modtog pakken med den i går opdager jeg at ingen af indgangene matcher - og jeg havde ellers regnet med at skaffe mig et par JBL Spyro jeg kunne sætte direkte til men det ser ikke ud til at jeg kan eller?

Tidligere indlæg foreslår nogle mini-forstærkere, fx tinyamp, men er der virkelig ikke en lettere og simplere måde at sætte et par højttalere til?

Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 19:02
Selvfølgelig kan du sætte et par pc højtalere til. det har jeg gjort. Det er bare spørgsmålet om at købe det rigtige kabel. Du skal have et med et mini-jack stik til højtalerne og med et sæt phono stik i den anden til duet'en. Virker rigtig fint.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 10:29

Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Selvfølgelig kan du sætte et par pc højtalere til. det har jeg gjort. Det er bare spørgsmålet om at købe det rigtige kabel. Du skal have et med et mini-jack stik til højtalerne og med et sæt phono stik i den anden til duet'en. Virker rigtig fint.

Dvs jeg skal have sådan en; http://kimludvigsen.dk/billeder/mp3directcut/mp3directcut-t0 1.jpg hvor phono er de to stik med rød og sort der skal sættes til squeezebox og minijack som kan sættes ind i højttaleren?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 11:01
Det er præcis sådan et kabel jeg taler om. Er det ikke med højtalerne? Det var det til mit sæt Creative T10.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 11:49
I så fald røg min sidste rest af tiltro til Fona da lige dér - jeg skal bruge lyden i aften så har ikke turde satse på at købe billigt online da jeg ikke ved hvor jeg er adressemæssigt på det tidspunkt en pakke ville blive afleveret, så i går forhørte jeg mig i Fona og fik at vide det var komplet umuligt at sætte sådan et sæt til men at jeg i stedet var nødt til at købe et decideret anlæg... men jeg burde selvfølgelig have lugten lunten allerede da han begyndte at kritisere SB Duet for at være en dyr og ligegyldig løsning.

Jeg kan desværre ikke se nogle steder på nettet hvad præcist der er med i JBL Spyro pakken - men det kan jeg vel finde ud af i Fona hvis jeg spørger pænt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 13:24
Helt alvorligt: Jeg ville aldrig købe sådan noget i Fona. Med 14 dages returret på nettet mener jeg ikke at der er noget at bekymre sig om. Og er det iøvrigt ikke billigere på nettet?
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2008 kl. 14:16

Normalt ville jeg også altid købe over nettet - havde bare behov for højttalerne i går, fredag, og da jeg først kunne bestille torsdag og jeg ikke kunne være på en bestemt adresse fredag var det desværre ikke en mulighed at bestille online.

Men det blev klaret, sat til og kom til at virke - nu har jeg desværre bare et andet problem men det opretter jeg lige et nyt spm til.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2008 kl. 19:52
Ja det skrev du jo også. 
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu