recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttalerkabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højttalerkabler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højttalerkabler
    Sendt: 24-Maj-2013 kl. 02:12
Skal have forbundet et sæt Paradigm MilleniaOne 5.1 surround højttalere med en Denon AVR-2313 receiver.

Højttalerne kommer uden kabler, så jeg vil meget gerne modtage anbefalinger til hvilke kabler skal jeg købe?

Jeg skal bruge ca. 40 meter højttaler-kabel og 2-3 meter sub-kabel.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 06:14
Kig hos av-connection, de har noget fint hvid 2,5mm2 kabel til billige penge, tag et sub-kabel med derfra.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 08:19
Eller gå i dit lokale Harald Nyborg. Jeg vil dog, om muligt, tage 4mm kabel.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 10:03
Jem og Fix har også tidligere haft et 4 kvadrat kabel til rimelige penge, ved ikke om de stadig har det.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 10:24
Jeg mener jeg købte mine sub-kabler hos av-cables.dk. De har rimelige priser efter min mening.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
t-knudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Ulerslev, DK
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t-knudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 11:48
Har flere gange handlet ved kabelmix og senest købte jeg højtalerkabler.

det var billig og virker perfekt. jeg købte dette http://www.kabelmix.dk/shop/hoejttalerkabel-2-x-723p.html men de har også andre størrelser og farver...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu