recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HK 255 FW opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHK 255 FW opdatering

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 17:54

Nej stereo lyder godt nu, så jeg er også blevet glad for min nu.

Hvad kabler har du købt? Da jeg gik over til Supra Rondo bi-wire, blev lyden mere klar i det.

Til top
Rosenhøj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 09:00
Hmm... Kan det være rigtigt at man ikke længere kan hente opdateringen fra H/K, jeg har netop fået min længe ventede AVR 255 hjem, og ville lige tjekke om den var med nyeste fw.

Hvor tjekker jeg hvilken fw jeg har nu?
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 09:17

Taget fra deres side.

To determine if your unit has the latest versions of the software and firmware, turn your AVR on, press the AVR button, and then press 1-2-3-4-OK on the remote control. (If this sequence does NOT display the version number, please press 1-2-3-0-OK.) If the top line of the display reads 07-10-2008 03, you have the correct version and no further action is needed. If the top line of the display shows any other readout, please proceed with the upgrade.

Og jo den er der stadig, du skal bare selv finde den under product specification.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Taget fra deres side.

To determine if your unit has the latest versions of the software and firmware, turn your AVR on, press the AVR button, and then press 1-2-3-4-OK on the remote control. (If this sequence does NOT display the version number, please press 1-2-3-0-OK.) If the top line of the display reads 07-10-2008 03, you have the correct version and no further action is needed. If the top line of the display shows any other readout, please proceed with the upgrade.

Og jo den er der stadig, du skal bare selv finde den under product specification.

Fandt det også, men linket i første indlæg virkede ikke. Men fandt det på H/K's egen siden.

Men ellers tak for hjælpen.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 14:01
det er ikke noget særligt, bare med en større diameter.
Hvis jeg kører uden  center og baghøjtaler, får jeg ingen (klik).

der er også flere på avforum der har problemet.

Redigeret af xcardman - 21-November-2008 kl. 17:27
Til top
daemon_ninth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2008
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Rosenhøj Rosenhøj skrev:

Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Taget fra deres side.

Fandt det også, men linket i første indlæg virkede ikke. Men fandt det på H/K's egen siden.

Men ellers tak for hjælpen.

Jeg har opdateret linket i første post, så det burde virke igen.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2008 kl. 12:31
Så fik jeg tjekket min fw... Man skulle da tro at når man fik en ny receiver at den var med fw, men min fw er sku helt tilbage fra 16.05.08... så jeg skal da vist også ud og finde mig et kabel.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu