|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gunde ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 11:34 |
Hej Recordere eksperter Dette er mit første forum indlæg, men har dog læst med et stykke tid :) Jeg står og skal til at opsætte et nyt surround system i min stue, og har sat et budget på omkring de 10.000.
Jeg har haft et godt øje til HK cineberlin opstillingen: AVR 255 HKTS 11 bq DVD 29
som aktuelt er på tilbud i ekspert til 9.995 Ud over at jeg har hørt at HKTS skulle mangle mellemtone, blev jeg dog imponeret over deres lyd af så lille en størrelse som de har, så dette kan jeg godt leve med, da jeg ikke er super hys, samt så er gulvhøjtalere et no-no, da min søn synes det er liidt for spændende, men er der andre højtaler sæts som giver en bedre lyd, som ikke er gulvhøjtalere? AVR 255 har jeg kun hørt godt om, men har flere steder læst at man betaler for meget for den sammenlignet med andre producenter i samme prisklasse. (eks yamaha DPS-ax863se, som jeg ikke kan finde en dansk forhandler af) DVD 29 har jeg faktisk slet ikke hørt så meget om, er den pengene værd? men mit spørgsmål runder ud i om det er et godt sæt til de 10.000, eller er der andre producenter som laver noget i tilsvarende prisklasse som er bedre, blev lidt "skræmt" af at læse at AVR 255 ikke er pengene værd set i forhold til kvalitit/pris ratio, da andre producenter tilbyder bedre recieveres til samme pris Mvh Gunde
Redigeret af Gunde - 17-Marts-2009 kl. 11:25 |
|
![]() |
|
Gunde ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Bump :-)
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Du skal da bare have noget der er så tungt det ikke kan væltes
![]() Concept 6 Du kunne også sammensætte en rigtigt godt sæt af fx: XTZ eller samlet sæt XTZ2 Noget B&W ville også være et hit... men det bliver vist for dyrt. Redigeret af Hyl.dk - 16-Marts-2009 kl. 23:02 |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
![]() |
det er jo ikke kun recievren + højtalere, men også en dvdafspiller der er med i det buget, men tak for in-put :D har du erfaring med avr 255 og andre recievere i samme prisklasse? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |