|
Hmm: REC.DK respekterer beskyttelse af personoplys |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 20:57 |
Jeg synes jeres nye cookie politik er rimeligt agressiv…
Jeg er med på at man er nød til at financiere driften af siten, men jeg synes der mangler respekt for brugerene…. Det er enten eller, og hvis man siger ja, deler I information med 338 forkellige Så at I respektere beskyttelse af personoplysninger, er vel at omgå sandheden lidt lemfældigt … REC.DK respekterer beskyttelse af personoplysninger Dine personoplysninger behandles, og oplysninger fra din enhed (cookies, unikke id'er og andre enhedsdata) kan gemmes af, tilgås af og deles med 204 TCF-leverandører og 134 annonce partnereeller bruges specifikt af dette website eller denne app. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil du heller have en betalings side ?
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men er det nødvendigt ?
Der er jo også masser af annoncer på siten Jeg kan ikke forstå at man er villig til at sælge brugernes oplysninger og adfærd på den måde, og så samtidigt sige at man respekterer beskyttelse af personoplysninger - Den holder ikke Jeg er med på at rec.dk langt fra er de eneste der gør det, men det gør det ikke rigtigt Og at langt de fleste brugere er ligeglade
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |