recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hmm: REC.DK respekterer beskyttelse af personoplys
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hmm: REC.DK respekterer beskyttelse af personoplys

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hmm: REC.DK respekterer beskyttelse af personoplys
    Sendt: i går kl. 20:57
Jeg synes jeres nye cookie politik er rimeligt agressiv…

Jeg er med på at man er nød til at financiere driften af siten, men jeg synes der mangler respekt for brugerene….

Det er enten eller, og hvis man siger ja, deler I information med 338 forkellige 

Så at I respektere beskyttelse af personoplysninger, er vel at omgå sandheden lidt lemfældigt …

REC.DK respekterer beskyttelse af personoplysninger

Dine personoplysninger behandles, og oplysninger fra din enhed (cookies, unikke id'er og andre enhedsdata) kan gemmes af, tilgås af og deles med 204 TCF-leverandører og 134 annonce partnereeller bruges specifikt af dette website eller denne app.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 44 minutter siden kl. 07:15
Vil du heller have en betalings side ?
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 22 minutter siden kl. 07:37
Ja, men er det nødvendigt ?
Der er jo også masser af annoncer på siten

Jeg kan ikke forstå at man er villig til at sælge brugernes oplysninger og adfærd på den måde, og så samtidigt sige at man respekterer beskyttelse af personoplysninger - Den holder ikke

Jeg er med på at rec.dk langt fra er de eneste der gør det, men det gør det ikke rigtigt

Og at langt de fleste brugere er ligeglade
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu