|
Håndbold på både DR1 og TV2 |
Besvar |
Forfatter | ||
Guld medlem
Super bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19 timer 51 minutter siden kl. 16:44 |
|
Kan det passe, at jeg syntes billedkvaliteten på DR1 var klart bedre end på TV2, da jeg sad og så finalen i søndags?
Jeg har YouSee kabel tv.
|
||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel fordi DR sender i 1080i opløsning, mens TV2 sender i 720p.
Hvis du streamer er der ingen forskel, kun på kvaliteten af programmer.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Guld medlem
Super bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er faktisk større forskel på streaming end på traditionelt tv-signal. DRTV streamer i 1080p mens TV 2 Play streamer i 720p. Se video/lydformater, inkl. bitrate, hos diverse streamingtjenester i denne oversigt: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=277294#p277294
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay! Så må det være min Apple TV der er så god, at oplevelsen er, at der ikke er den store forskel. Jeg kan godt se forskel på når TV2 sender direkte og når de ikke gør det. Der synes jeg DR ser mere ens ud.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes, at det svinger meget hos DR, hvilket jeg går ud fra hænger sammen med det signal, der får fra sportsarenaerne. Fodbold-VM 2022 (tror jeg det var) så f.eks. rigtig godt ud på DR-streaming.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |