|
Håndfri til bilen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 19:38 |
Har kigget lidt på Jabra Cruiser 2 og Parrot Neo 2013 model......
Men hvad gør man når solskærmen skal ned?? Bilradioen skal ikke skiftes, så det må blive en "løs" løsning.... Har i nogle bud, og hvad kører i med??
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal have den slags skal det være jabre freeway, den får bedst anmeldelser. Men jeg bruger alm. Samsung headset, og det virker bare
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Ja nu er det til bil nr 2, og "damen" ønsker ikke noget i øret.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvad med sådan en: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622463&gclid=CJCv-6mElrYCFREwzQodOjoAjQ |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Link virker ikke
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan jeg ikke gøre noget ved, det virker tilsyneladende ikke i den nye IE, selv om der bruges indsæt link funktionen. Kopier linket og sæt det ind. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Jeg har en Jabra freeway og er godt tilfreds
Hvis jeg skal snakke slår jeg solskærmen tilbage på plads i de minutter jeg snakker, om det er nødvendigt, har jeg ikke tjekket, men der er en super god lyd i den. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Ok. Er der flere der har input modtages det gerne.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Man kan også bruge sin GPS.
|
|
![]() |
|
Ja det kan gps også bruges til, men før gps er startet op og koblet til telefon........og så er du nødt til at pakke gps væk hver gang du forlader bilen. Ellers er der nok hul i bilen og gps væk.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Jabra Freeway er klart bedre end de GPS jeg har forsøgt mig med . Den har lang batteritid , og lyden er god BEGGE veje -hvilket afgjort ikke var tilfældet med Garmin GPS . Dog er lydkvaliteten via Jabra til en anden Jabra noget mere tvivlsom .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |