|
Håndfri til bilen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Jabra Cruiser 2 og den fungerer fint, lyden er god. Den sidder på solskærmen og generer ikke når man kører solskærmen ned.
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Har du prøvet at tale i den med solskærmen nede??
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Jeg har en Parrot 3100 siddende i begge biler, og det fungerer upåklageligt,
Telefon lyden smides ud gennem bilradioens højtalerer, og den connecter automatisk til telefonen inden for ca 10 sekunder, og så kan man parre op til 5 telefoner, eneste ulempe er at den kun kan have en telefon aktiv ad gangen.. |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Det kræver en fast installation....... hm, ved ikke lige hvordan radioen pilles ud af en Almera, da også klima og ventilation er implementeret i en unit....??
Det skal nok være en "løs". |
|
![]() |
|
Scratch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Jeg har en Parrot 9200 siddende i min vogn.
Fungerer rigtig godt, er glad for at mine spillelister fra iTunes og sportigt kan streames til anlægget, prisen er ikke engang så slem. |
|
Silence is golden when you can't think of a good answer.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Ja det har jeg, der har ikke været nogen problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |