recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Håndholdte recordere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Håndholdte recordere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tiggi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-August-2024
Sted: Vojens
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Håndholdte recordere
    Sendt: 13-August-2024 kl. 17:52
Hej.
Jeg sælger disse 3 ubrugte recordere for enke, hvis mand aldrig nåede at tage dem i brug.

SONY PCM-D100 - 5000 kr
TASCAM DR-100MK3 - 2500 kr
SONY PCM-M10 - 1000 kr
eller byd

Jeg har ikke selv kendskab til udstyret
(Jeg kunne ikke finde ud af at uploade billede Confused)
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Online
Point: 2262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 19:48
Angående billeder... Du skal gøre som beskrevet i den anden tråd, hvor du spurgte om, hvor du evt. kunne smide et salgsopslag. Har du dem til salg andre steder, så kan du prøve at kopiere billeder derfra ind i et nyt indlæg. Forummet har ikke megen plads til billeder, og som nyt medlem, kan man vist slet ikke uploade noget hertil endnu.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu