|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming R ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 13-Juni-2006 kl. 20:29 |
Hej med jer Det er et rigtig godt forum der her er lavet, og det har været til stor hjælp..........Men. Nu er det sådan at jeg har et Hauppauge 500, og har endelig langt om længe fået det til at virke, helt som jeg gerne vil have det....på pcèn, nu er det at jeg meget gerne vil have det til at fungere, så jeg også får glæde af det på mit fjernsyn..Men ak!! Jeg kan ikke få billede på fjernsynet via S-VHS, jeg ved ikke hvad jeg gør galt. Jeg har et perfekt billede i WinTv 2000, og i Gb-Pvr, men har intet signal til tv´et. Er der nogen herinde der kan svare mig på, om der er en opsætning jeg skal ændre i, eller hvad jeg skal gøre? MVH Flemming
Jeg bruger S-VHS udgangen på tv kortet, som går til scart adapter på fjernsynet. |
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Er du sikker på at det er en S-Video udgang på dit Hauppage 500 kort, og ikke en indgang?
Jeg har selv et Hauppage 500. Men bruger min S-Video udgang i mit Gforce FX5500 og jeg har et fint billede på mit TV. Alle tv kanaler står fint. Det eneste jeg ikke kan se på mit TV, er hvis jeg afspiller en film via PowerDVD eller Windows mediaplayer. Så kan jeg kun se det på min PC. |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Micky_dk,
Ikke sikker på om du dermed søger en løsning - men f.eks. denne tråd burde kunne hjælpe dig på vej. /Lars |
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Tak for det laursen
Har lige set det hurtig igennem, og det ser ud til at der nok er noget jeg kan bruge ![]() Kigger lidt nærmere på det senere i aften. |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Flemming Din SVHS tilslutning på Haupauge kortet er en Indgang. Du skal benytte grafikkortet som udgang. Her er det bedst hvis du kan benytte HDMI/DVI/SVHS/SCART i nogenlunde priorteret rækkefølge, kommer an på hvad dit TV kan. |
|
![]() |
|
Flemming R ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hmmmmm.........I har f....... Ret, det er kun indgange der er på det kort, surt show, jeg går ud og køber et nyt kort, en af dagene, overvejer et Hauppauge 350 kort, er der nogen der har erfaringer med det kort, har kontrolleret at der er tv out på det. Men så har jeg et Hauppauge 500 MCE kort til salg :-) Tak foreløbig med hjælpen /Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal da ikke købe et nyt Hauppage kort men et nyt grafikkort. Det skal bare være et grafikkort med S-Video. Og gerne med 256MB Ram på.
De fåes fra vel ca. 300 kr op op efter. Så behold du bare dit Hauppage 500 ![]() |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Flemming
Nu fremgår det ikke hvilket TV du har, men hvis det er et nyere (plasma/lcd) så er der minimum VGA indgang som du kan benytte. Er det et ældre fjernsyn var det måske tiden at kikke på noget nyt? |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Hvorfor 256MB ram? Det er total overkill, med mindre maskinen også skal bruges til grafiktunge spil. MCE har ikke glæde af de 256 MB i sig selv. |
|
![]() |
|
![]() |
#nogames Hvor har du tankerne! Skal han også undvære æøå på tastaturet, det er jo kun nødvendigt når man skriver kærstebreve til den søde Åse Det ville da være dumt at spare 84 kroner, tænk nu hvis nevøen dukker op med en spil CD og skal have aftenen til at gå. Total overkill er når man investerer 11.000 kroner på en PC til at surfe på nettet! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |