|
Hænge soundbar PÅ fjernsyn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnlungstrom ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2014 kl. 21:29 |
Hej allesammen,
Jeg skal købe en forholdsvis billig soundbar til min svoger. Han har ønsket sig en lille diskret en. Hans 40" hænger på et Vogels ophæng og kan hives ud fra væggen og til siderne. Kan man montere soundbaren PÅ fjernsynet så den følger med når man drejer fjernsynet? På forhånd tak John
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min far lavede selv beslag til det, så ja, det er muligt.
Klaus |
|
![]() |
|
johnlungstrom ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
Så vil jeg gerne bestille ét stk, tak
![]() Spøg til side, ved du om der laves nogle man kan købe? John
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Søg på "soundbar VESA Mount" i Google...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tusind tak for hjælpen, især til dig Torben Rasmussen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |