|
Hængelås på canal Digital |
Besvar |
Forfatter | |
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2012 kl. 09:38 |
Jeg har gennem en del år hjulpet en ven med opsætning hos canal digital som er sådan her. En ældre canal digital harddisk box ( kan ikke huske model ) som er sat til TV og en analog harddisk optager – og her er problemet, når hun gerne vil brænde et program, så bliver det optaget på den analoge optager og derefter brændt. Men her de sidste 4 mdr. er der kommet en hængelås på de optaget programmer, hun kan få lov til at se de programmer – men brænde dem kan/må hun ikke. Har canal digital sat en lås på eller hvad ? |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan da godt tænkes, at de har kodet det, så man ikke mere kan optage. Men kan du ikke se bag på modtageren, hvilken model, det er, eller smide et billede af den?
|
|
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
Den her - http://servicenyt.aovnet.dk/2010/02/mere-om-canal-digital-pvr.html
Kan også sige at når hun vil brænde får hun den her besked. Denne titel indeh. et signal til kopibeskyttelse. Overførsel flytter den fra aktuel placering. Den oprindelige titel slettes, vil du fortsætte ?
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror dit link er til en forkert model.
Jeg vil gætte på at du sidder med en Sagem 101 ST (den du linker til er en Sagem 102CT, som blev benyttet da Canal Digital havde Kabel TV, og benytter en anden software version.) I starten af oktober kom der ny software til Sagem 101 ST - version 1.0.2.1. og i denne blev der aktiveret "copy-once" for indhold på harddisken - så indehold ikke længere kan kopieres ud på andre medier. Dette er ifølge Canal Digital et krav fra program-selskaberne Redigeret af Vagnen - 31-December-2012 kl. 14:26 |
|
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
Aha -
” aktiveret
"copy-once" for indhold på harddisken ” det var lige det jeg ville vide. Gad vide om man så kan gøre lige som jeg gør med min yousee box når jeg vil brænde, så afspiller jeg det optaget direkte fra min yousee box over på min analog HHD brænder og får det brændt på den måde – det må komme an på en prøve ;-)) Redigeret af Niller55 - 31-December-2012 kl. 15:51 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |