|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Jeg har hængt mit op på en gipsvæg, spånplade er stærkere. Fandt gipsplugs, der kan bære 17 kg stykket og brugte 6 til beslaget, så jeg er ganske rolig...... Klaus |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Er bare ikke helt sikker på hvor godt den spånplade er fastgjort i de elendige sten/blokke i væggen. Den er nok noget lignende den som p.jonassen har Redigeret af db89 - 14-December-2010 kl. 23:08 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Altså det er ingen undskyldning. Mit hænger på en enkel bræddevæg med et lag tyndt krydsfinér på hver side, ca 35 mm tyk. Fidusen er gennemgående bolte og et beslag på den anden side inde i soveværelset
![]() |
||
![]() |
||
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Mit nye G50 står lige pt. bare på sin fod.. og med en Soundbar også så virker det rodet.. :S men kunne ikke tage mig sammen da jeg skulle købe det. vidste ikke om jeg bare skulle tage et vægbeslg der hang det flat op af væggen (passer ikke helt 100 til hjemme hos mig) eller om jeg skulle gå efter den noget dyre model der kunne dreje skærmen lidt ud til den ene side skulle man have brug for det...
har set lidt på denne her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8667&n=30100
Men den er om noget MEGET billigere end det jeg f.eks fik forelagt ved PP-Radio i århus? KAN det blive for billigt? og er det noget skrammel? vil jo hellere have den op på væggen, hvor den klart kommer til at se bedst ud.. :-)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
|
I stuen hænger det på væggen.
De to i værelserne står på fod |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Mine flade har altid stået på deres fødder, selvom jeg ofte har overvejet et motoriseret vægophæng, da jeg har behov for at dreje skærmen.
Men jeg har en hjertesygdom og tager medicin, der gør mig svimmel (lægerne gav mig valget mellem svimmelhed og hyppige hjerteanfald), og min mor er netop rundet de 70 år og har slidgigt i ryggen, så 42'eren bliver på sin drejefod.
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Min faldskærm hænger altid på ryggen...
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Hvis du bor i nærheden af Haslev +50 km i alle retninger, så giver jeg da gerne en hånd hvis du en dag vil have det hængt op
![]() Rigtig god jul
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Mit hænger på væggen. (i stue og soveværelse) |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() +1
|
||
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
||
![]() |
||
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Hænger på væggen...
har desuden svært ved at se fidusen i af skærmene bliver tyndere og tyndere når de alligevel står en 20-30 cm fra væggen......
|
||
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
I stuen hænger min Pioneer 500M skærm på væggen med det originale WM02 vægbeslag.
Rigtig pænt når man træder ind i stuen og ser skærmen fra siden hænge tæt indtil væggen. I køkkenet står LG tv'et indtil videre på sin fod, men kommer snart op at hænge på væggen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |