|
Hønsetråd mod 4G?? |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2015 kl. 10:55 |
døjer med pixelering på de kanaler der sendes på 258 mhz, 256 et eller andet :-)
Alle andre kanaler står knivskarpt... Det kom efter at tdc satte en 4G mast op herude omkring, hvilket gav godt signal på tlf, men desværre ødelagde lidt af mit tv kiggeri (det er ramasjang der er gået kold...) Jeg ved at hele installationen er hf tæt da den er lavet efter foreskrifterne, og det er jo også kun de kanaler på førnævnte det er ramte... Men minhusinstallation er fra midt firserne, der hvor signalet kommer ind i huset... Derfor tænkte jeg at vikle noget sølvpapir omkring og så efterfulgt af et volierenet - kan det holde 4G signalet ude?? Lægger noget plast eller andet imellem installationen og sølvpapir for at undgå kortslutning Ovenstående er kun tænkt som midlertidig løsning til kabel manden kan komme og skifte installationen Får tv via kabel tv, Stofa |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan lave et faraday bur.
Søg selv lidt på nettet. Men måske en større opgave. Men når din installation er fra 80'erne bør den opgraderes med bedre kabler bokse og fordelere. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den er så absolut ikke op til standard, så få det sat i værk hurtigst, og drop det andet, det er hurtigt spildt arbejde og penge/tid. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |