|
Hobbitten i Biffen hjælp!!! |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tænkte kun lige i hvad vores display kan klare.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Du kan læse om det på Xpands hjemmeside her: http://www.xpand.me/ |
||
![]() |
||
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Hejsa
Bare for at gøre det mere besværligt at vælge den bedste bio til Hobitten, så har Peter Jackson optaget filmen med Dolby Atmos (op til 64 lydkanaler mod de nuværende 8-12 kanaler; altså 7.1 og 11.1). En biograf i Næstved er i færd med at blive opgraderet til Dolby Atmos, som skulle være klart til Hobitten...
|
||
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Lyder crazy ![]() Nogen der ved hvad Scala i Svendborg kan tilbyde?? |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Hmm ser ud til at Cinemaxx - fisketorvet ikke er helt op på dupperne.. Er ellers ganske tilfreds med den..
Men så må men vel bevæge sig til Næstved :) |
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
|
Biocity i Esbjerg skulle også vise den i 48fps og 4K i de sale hvor den bliver vist i 3D.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det er den gamle bio12345.dk i Næstved, der har Dolby Atmos. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Jeg ville hellere vide hvor man kan få lov til at se den i 2D, med 48 fps...
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Ja, det ville jeg nu også hellere. Er det kun ved 3D man kan forvente den høje opløsning??? |
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Det kan Baltoppen i Ballerup også klare. De skriver i hvert fald, at det sender den både i 3D og 2D.
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Finder i blot de oplysninger på bigrafens hjemmeside?
Jeg bor i Holstebro og overvejer Holstebro, Struer og Herning biograf. Men det eneste jeg kan finde er om de viser den i 2D eller 3D. Jeg ville personligt foretrække 4K 48 FPS 2D.
|
||
![]() |
||
|
Jeg skrev til Baltoppen, fordi jeg ikke orkede at se mere 3D på sølvlærred. De skrev tilbage indenfor et par timer, og svarede at de var ved at sætte en ny projektor op den uge (46), som havde high framerate og high resolution.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |