recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hobbitten i Biffen hjælp!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hobbitten i Biffen hjælp!!!

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 14:09
Der er også "gamle" objektiver og shutter på digitale SLR kameraer.

Det er dette der er brugt.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 14:18
Hmm, ligner da et nyere shootersystem, men det er dælme også 20 år siden jeg har set et sidst Smile
Men det bliver da spændende at både se den i biffen og hjemme til den tid.
SVP03
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 18:06
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 18:07
Hej Alle

De seneste biografer nævnt her er føjet til oversigten.

[opdateret andersteds i tråden]

/Lars

Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 11:23
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bio_kris Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bio_kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 21:04
Den liste er ikke komplet (eller korrekt) ifølge min viden. Der findes intet biocity i KBH, men der menes nok Palads. Det sidste jeg har hørt, er at alle Nordisk film biografer er godkendt til 48 frames visninger. Der er tale om at man skulle ansøge med stillbilleder af lærredet, med en test film kørende.

Derudover ved jeg ihvertfald at Hvalsø bio (Midtsjælland) har opgraderet serveren til 48 frames, og kører dette til premieren.

Til den person som mente at bio city Næstved har real D, må jeg lige rette. Som en del af nordisk film biografer er jeg RET sikker på de har Master Image (Sølvlærred).
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af bio_kris bio_kris skrev:

Til den person som mente at bio city Næstved har real D, må jeg lige rette. Som en del af nordisk film biografer er jeg RET sikker på de har Master Image (Sølvlærred).

Der har ikke været nævnt noget om Biocity Næstved her i tråden.
Derimod har der været flere indlæg om Bionæstved, som er den gamle bio i Næstved.

Venlig hilsen
KB
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 09:10
Baltoppen i Ballerup er heller ikke på listen.
SVP03
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af tbp3 tbp3 skrev:

Jeg har skrevet til biocity i århus så må vi se om de svare!
Cinemaxx ser ikke ud til at have udstyret og tvivler på at de har det i Horsens hvor jeg kommer fra

Det tror jeg heller ikke
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér betho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:30
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8104&zoneid=3
Jeg læste også ovennævnte artikkel. Jeg bor i Horsens, og kunne ikke finde Megascope på listen. Det undrede mig lidt, da de bruger RealD 3D.

Jeg skrev en mail til biografen, med henvisning til artiklen, for at vide, om det virkelig kunne passe.

Og nej. Det kan ikke passe... De er klar med RealD 3D HFR til Hobitten. :o)

Efter min mening, er Megascope een af de bedste biografer jeg kender, ud fra de mange jeg har besøgt. Smile
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 11:46
Hej Alle

De seneste biografer nævnt her er føjet til oversigten.

[opdateret andersteds i tråden]

/Lars

Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 11:22
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 11:22

[se biografoversigt længere fremme i tråden]

Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 16:41
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4083
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 11:46
Så der bestilt til hobitten den 12
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu