|
Hobbitten i Biffen hjælp!!! |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hmm, ligner da et nyere shootersystem, men det er dælme også 20 år siden jeg har set et sidst
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Hvis i ikke har set den, så er der mere om HFR her: |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Hej Alle
De seneste biografer nævnt her er føjet til oversigten. [opdateret andersteds i tråden] /Lars Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 11:23 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
bio_kris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2012 Status: Offline Point: 1 |
Den liste er ikke komplet (eller korrekt) ifølge min viden. Der findes intet biocity i KBH, men der menes nok Palads. Det sidste jeg har hørt, er at alle Nordisk film biografer er godkendt til 48 frames visninger. Der er tale om at man skulle ansøge med stillbilleder af lærredet, med en test film kørende.
Derudover ved jeg ihvertfald at Hvalsø bio (Midtsjælland) har opgraderet serveren til 48 frames, og kører dette til premieren. Til den person som mente at bio city Næstved har real D, må jeg lige rette. Som en del af nordisk film biografer er jeg RET sikker på de har Master Image (Sølvlærred). |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Der har ikke været nævnt noget om Biocity Næstved her i tråden. Derimod har der været flere indlæg om Bionæstved, som er den gamle bio i Næstved. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Baltoppen i Ballerup er heller ikke på listen.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Det tror jeg heller ikke |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8104&zoneid=3Jeg læste også ovennævnte artikkel. Jeg bor i Horsens, og kunne ikke finde Megascope på listen. Det undrede mig lidt, da de bruger RealD 3D.
Jeg skrev en mail til biografen, med henvisning til artiklen, for at vide, om det virkelig kunne passe. Og nej. Det kan ikke passe... De er klar med RealD 3D HFR til Hobitten. :o) Efter min mening, er Megascope een af de bedste biografer jeg kender, ud fra de mange jeg har besøgt.
![]() |
|
![]() |
|
Hej Alle
De seneste biografer nævnt her er føjet til oversigten. [opdateret andersteds i tråden] /Lars Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 11:22 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
[se biografoversigt længere fremme i tråden] Redigeret af Lars - 02-December-2012 kl. 16:41 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4083 |
Så der bestilt til hobitten den 12
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |