|
hold øje med TDC butik imorgen :-) |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du mener iptv over coax? Internet over coax har de leveret i mange år... |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke inde i termerne. Men spurgte teknikeren da han var her, om lejede film så blev sendt via bredbånd. Nej de blir sendt via antennen var svaret. Og det fatter jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre |
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yousee (og sikkert Stofa) benytter så vidt jeg ved "OpenCable" standarden, når man via boksen lejer film og bruger arkiv/start forfra. Der bruges et kort til at afkode det indkomne.
Denne nye boks er åbenbart uden kort. Så det må være ægte iptv. Det kan også leveres direkte fra antennestikket. |
||
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så alle kan rent teknisk nu få Yousee blot man har en hurtig nok forbindelse?
|
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller er kortet mon bare blevet "virtualiseret"?
Næppe :) Redigeret af bubbleboy - 16-Marts-2016 kl. 11:48 |
||
sorenjensendk
Junior bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt om boksen - godt nok rettet mod "foreninger" men alligevel
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er i forening, så det er godt nok. Kan tilsluttes trådløst, fint, kun på 5Ghz modem, håber man kan få et sådan gratis, ellers kommer der ikke en ny boks ind her. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Bobbas
Bruger Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har indsigt i YouSees prissætning på den nye boks? Jeg undre mig over hvorfor, at medlemmer i foreninger, kan leje boksen til 30 kr./mdr., mens alm. kunder skal betale 99 kr./mdr.?
Jeg er klar over, at foreninger har lavet en aftale med YouSee, men hvor jeg bor, er der reelt set ikke noget alternativ, pga. en servitut.
|
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min forening har fået tilbudet om leje af boks for 30,-kr. Hvis vi vil gøre brug af tilbudet, så skal foreningen binde sig for yderligere 2 år til Yousee. Vi ejer selv installationen, så derfor vil Yousee meget gerne beholde os. Og samtidig have retten til at levere TV-signal til 80 lejligheder, hvor en del også bruger Yousee bredbånd. Vi er igang med at undersøge, hvor mange som reelt ønsker at leje boksen.
|
||
Bobbas
Bruger Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak for svar. Det må være den lange bindings-perioden, der gør det billigt for foreninger, at leje boksen. Yousee udnytter så deres monopol (hvor jeg bor) til at udnytte alm. kunder uden alternativer :(
Redigeret af Bobbas - 06-April-2016 kl. 08:53 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |