recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Holdbare kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Holdbare kabler

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Holdbare kabler
    Sendt: 27-Januar-2022 kl. 20:41
Er der nogen der kan anbefale (meget) holdbare oplader kabler til iPhone? Tror der ryger et om ugen herhjemme i snit grundet hårdhændet behandling fra de små. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 20:55
synes disse Anker kan klare en del.

DKK 98.67  21% Off | Anker 3.3ft Premium Double-Braided Nylon Lightning Cable, Apple MFi Certified for iPhone Chargers
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 22:49
Det kabel du burde købe er desværre udsolgt pt, 

Jeg er selvstændig tømrer, jeg tabte min håndværker tlf fra 5 meters højde den anden dag ned i betonfliser, 
Min håndværker tlf er en IPhone 13 Pro med et Mous cover på, min tidligere tlf havde jeg i tre år det var en IPhone X med et Mous cover på, den tabte jeg mange gange men troede alligevel den var færdig da den lige tog et fald på 7 meter fra et rullestillads og ned i betongulv men der skete ikke noget, og et cover koster 450kr til de nye tlf men igen en ny skærm koster næsten 3000kr så de er givet godt ud, og der står deres kabel kan holde til man hænger 140kg i det så du må holde øje med hvornår det kommer igen ellers skriv en mail til dem, for det de laver er bare kram 😊
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 06:02
Er trådløs opladning af iPhone ikke en mulighed?
Frank 
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 07:24
Hvordan bruger du dine kabler? min oplevelse er at de originale apple holder ret lang tid (og meget længere end diverse kopi-kabler). 
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det kabel du burde købe er desværre udsolgt pt, 


Tak for forslag Smile. Det ser godt ud
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

synes disse Anker kan klare en del.

DKK 98.67  21% Off | Anker 3.3ft Premium Double-Braided Nylon Lightning Cable, Apple MFi Certified for iPhone Chargers

Tak for det Smile ser fint ud også.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Er trådløs opladning af iPhone ikke en mulighed?
Frank 

Kunne det være med det skal også bruges til iPad uden trådløs opladning. Det er faktisk der de fleste kabler ryger
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Hvordan bruger du dine kabler? min oplevelse er at de originale apple holder ret lang tid (og meget længere end diverse kopi-kabler). 

De holder også fint for mig, men det er som sagt til børnene, som er meget mere hårdhændede. De trækker og vrider i kablerne når de bruger deres enheder, og oplader dem samtidig. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Hvordan bruger du dine kabler? min oplevelse er at de originale apple holder ret lang tid (og meget længere end diverse kopi-kabler). 

De holder også fint for mig, men det er som sagt til børnene, som er meget mere hårdhændede. De trækker og vrider i kablerne når de bruger deres enheder, og oplader dem samtidig. 
ja samme problem her, dog med iPads. Ofte holder billige kabler kun nogle uger, så får de brækket spidsen af.
Mine Anker har holdt et par år, de bliver dog også slidte med tiden.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2022 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det kabel du burde købe er desværre udsolgt pt, 


Tak for forslag Smile. Det ser godt ud
Har et der ligner det meget, købt i Rema 1000 for flere år siden, og brugt i bilen, hvor det blir sat til og rykket fra hele tiden uden at gå istykker. Tror jeg gav 40 kr for en meter kabel.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 09:45
hej,

Har købt Anker kabler og ladere i mange år, og det er kvalitet og OK pris for det du får

Først og fremmest virker deres kabler altid, også når der kommer nye apple modeller, hvor nogle af de billigste ikke gør


Nu ved jeg ikke hvor gamle dine små vandaler er, men når de bliver teenager ødelægger de dem nok ikke længere, man føler de spiser både kabler og ladere (sandheden er nok de glemmer dem alle vegne)

Et lidt billigere alternativ til Anker er Amazon’s egne Amazon Basic kabler, de er også helt OK:

Hvis i Selv har brug for en fleksibel lader kan jeg anbefale denne, den kan også lade en Mac eller laptop:


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu