|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 10:16 |
Hej Alle Hovedkonklusionen i en stor undersøgelse af holdbarheden på fladskærms-tv, er at det generelt ser godt ud. Faktisk har flad-tv vist sig mere holdbare end elektronik produkter iøvrigt. http://fpn.dk:80/digitalt/tv_foto/article1187294.ece
Sony holder bedst "Ifølge testen er Sony nemlig det mest holdbare fladskærms-tv. Blot 3 pct. af de danskere, der har købt deres Sony-tv fra 2005 og frem til nu, har oplevet, at det skulle repareres. Dermed er Sony lidt mere holdbart end Panasonic og Samsung. Phillips er testens mindst holdbare tv. Phillips holder sig dog akkurat på den rigtige side af Forbrugerrådets grænse for, hvad der er acceptabelt." /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Lars. Den eneste overraskelse for mig er, at Samsung ikke går mere i stykker end den "forholdsvis lille" undersøgelse viser. Min personlige erfaring er, at de ligger nede omkring Philips og roder... Der er ingen tvivl om, at Sony (og Bang & Olufsen) laver de mest fejlfri TV-produkter p.t. M.v.h. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hvem der bare havde en halv mille at købe B&O for.. man får jo knapt nok
en komplet bio for mindre... damn. |
|
![]() |
|
Phil ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Jeg tror ikke engang man får det fulde billede i undersøgelsen. Man er vel langt mere kritisk mht. samlekvalitet osv. hvis man har givet 80K for et B&O, end hvis man har givet 3-4K for en Prosonic. Så jeg tror spændet er endnu større. Desuden synes jeg da, at en fejlprocent 5-6-7 stykker er i overkanten for et "kvalitetsprodukt"?
Phil |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Og Pioneer blev end ikke nævnt.
![]() |
|
![]() |
|
Phil ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Nej, salgstallene er vel ikke høje nok, for et statistisk grundlag.
![]() |
|
![]() |
|
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Hvis mit kommende soveværelses LCD kan holde lige så længe som mit nuværende B&O MX5500 stue TV, ja så skal jeg ikke klage. Mit MX5500 er meget tæt på 20 år og det har aldrig været til REP. eller fejlet noget som helst. Mit tidligere grundig soveværelses TV med video var noget værre skrammel. Nu er det dødt og det efter kun 5 år.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |