|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Valgte selv et AMD 780 bundkort (Gigabyte GA-MA78GM-S2H ), idet det har ok integreret grafik m. HDMI, CPUen blev en AMD 4850E, 4GB RAM, 750GB WD Caviar Green 5400 rpm hdd (meget tilfreds. Støjsvag, udvikler ikke særlig meget varme og skulle jf. test ikke spise særlig meget el.). Selvom jeg valgte en strømbesparende cpu og HDD, så er jeg sikker på den bruger det den skal af el Det er min første HTCP, hvorfor jeg straks hopper ind i disse tråde for at lære. Redigeret af Wuffer - 18-November-2008 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
Rosenhøj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg stådte lige på denne tråd, og Asus Eee box'en skulle faktisk komme her i starten af det nye år med hdmi udgang og et 256MB ATI Radeon HD 3400 kort.
Så i den nye udgave skulle de fint kunne fungere som mediacenter. |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Se: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51515
Redigeret af miri - 02-Januar-2009 kl. 15:30 |
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |