|
Holder den stadig? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
splum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2013 Sted: frederiksberg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2013 kl. 13:47 |
Hej. Jeg står overfor at købe anlæg og har kig på brugt: cambridge azur 640A v.2 + cambridge DAB/FM azur 640T Jeg har set på nogle ældre tests, anmeldelser og indlæg som alle roser det for at være en god forstærker i budgetklassen. Derfor min interesse. Nu begynder min kæreste så at stille kritiske spørgsmål, og da jeg er komplet noob på denne front må jeg ofte være svar skyldig :) Ovenstående sæt er fra 2008. Er det stadigvæk en god budgetforstærker+DAB på markedet eller bliver disse forældet og skal jeg ud i en nyere løsning? Bør jeg være bekymret for at det er 5 år gammelt, med henblik på levetid? Sidst men ikke mindst, har jeg fundet en der gerne vil sælge forstærker og DAB for 2000 kr. Er det en fin pris? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |