recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Holder stofa bredbånd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Holder stofa bredbånd?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Holder stofa bredbånd?
    Sendt: 15-Januar-2012 kl. 13:56
Nu er jeg nok ikke så heldige at andre Vejlensere læser med, for jeg gætter på der kan være store geografiske forskelle på kvaliteten.

Men jeg er positiv overrasket over at stofa tilbyder eks. 30/3 til 260 kr, hvilket er ca. 100 kr mindre end jeg giver for en 20/2 hos telenor, som ellers tidligere har været gode til at være med på prisen.

Jeg overvejer meget at skifte. Hvis ikke jeg hører om for mange problemer og nedbrud (har stort set ALDRIG haft nedbrud med telenor) så siger pengepungen og glæden for hastighed at der skal skiftes.
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 15:41
Jeg er kunde hos Stofanet i Aalborg

Det er på en 111/11 linie. Jeg syntes at de holder standarden rimelig godt.

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 16:29

Jeg er også vældig tilfreds med Stofa her i Sønderborg. Jeg har lige målt min 30/3 til 28.77/3.00.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu