|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Det var Startreks udtalelsers om den nuværende retstilstand, jeg svarede på. Redigeret af Allan Olesen - 14-August-2009 kl. 21:20 |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Er der ikke en, der gider rapportere dette indlæg, så vi kan få det slettet? Jeg kan ikke selv slette det.
Og så bør recordere måske ændre websitet, så man ikke kan poste et helt tomt indlæg, som jeg kom til. Redigeret af Allan Olesen - 14-August-2009 kl. 21:22 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Det ved jeg og når regeringen har overdraget Danmark til USA, så kommer det til at gælde her også ![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Hvorfor skulle man dog betale for dvd-ripper software, når nu det bedste program stadig er derude og er gratis: DVD Decrypter
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg vil foreslå at overskriften rettes til
"Hollywood har for længe siden tabt krigen mod DVD kopiering" Sagen mod Real Networks betyder intet absolut intet, og hele sagen bør betragtes som et beskæftigelsesprojekt for advokater (de lider sikkert også under finanskrisen). Hvem gider købe et produkt som godt nok kan kopiere dine DVD film til en harddisk, men som udstyrer kopierne med en ny form for DRM som formentlig betyder at du kun kan afspille kopierne med Real Networks egen afspiller... Hvor fedt er det? Der findes bedre software uden for Hollywoods rækkevidde (medmindre de kan overtale Obama til at invadere andre lande på deres vegne ala Bush og Irak). |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Macrovision har faktisk overtaget rettighederne til det program, og de distribuerer det ikke mere. ![]() Derudover vil der være nogle nyere DVD film som DVD Decrypter ikke kan klare. CSS har været dead in the water i snart 10 år, så kopibeskyttelse af DVD film handler i dag om at lave corrupted filsystemer, som forvirrer ripper programmerne men lige akkurat tillader at discen kan afspilles (i de fleste tilfælde, på de fleste afspillere, og måske efter et par firmware opdateringer selv om DVD Video standarden ikke er ændret i 10+ år). Hollywood ved godt at folk stadig kan downloade den seneste version af DVD Decrypter, men de ved også at DVD Decrypter ikke kan klare den seneste version af ArccOs eller RipGuard. Anden software (som vist ikke må nævnes her) kan selvfølgelig klare disse ting. DVD ripperne vil altid le sidst og bedst. ![]() ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Nu har Danmark en udleveringsaftale med USA (og Danmark er hurtig til at
udvise Dansk til USA), og hvis det konstateres at der er forgået en ulovlig kopiering sted i Danmark, ja så er Danmark´s love uden betydning for Dansker, så længe det er ulovlig i USA, hvad det nu er. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og hvis betingelserne for udlevering ikke er opfyldte, har CIA vel stadig deres "extraordinary rendition" globale bortførelsesprogram, naturligvis med velvillig assistance af den danske regering. ![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil du ikke nok stoppe nu, Startrek?
Du kan ikke retsforfølges i USA for at have foretaget en lovlig kopiering til eget brug i dit eget hjem i Danmark. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Medmindre du vil argumentere for, at vi vil få lovgivning, der med tilbagevirkende kraft gør det strafbart at have foretaget lovlig kopiering under den NUVÆRENDE lovgivning, har dine kommentarer ingen relevans for den NUVÆRENDE retstilstand. |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Mon det er rigtig, jeg ville se før at jeg tro på det ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
ja det er måske at overdrive lidt ![]() ![]() Men vi ved jo at den danske regering er mere end velvillig til at udlever til USA, så mon ikke det også kan gælde for ulovlig kopier i Danmark af amerikansk material ![]() Redigeret af Startrek - 15-August-2009 kl. 00:11 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |