|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cj84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 24-September-2007 kl. 23:49 |
Jeg har for noget tid siden investeret i en 37" Panasonic plasma og nu syntes jeg efterhånden det er ved at være lidt synd for den at den ikke får sig en fornuftig dvd afspiller og lidt bedre lyd. Jeg har gået med 2 forskellige sæt i tankerne: Pioneers DCS-368 ( http://www.pioneer.dk/dk/products/45/66/42/DCS-368/index.htm l) Er der nogen der har noget at sige for/imod disse produkter? Jeg hælder mest til Pioneer fordi jeg syntes deres produkt er pænt samt at jeg går med den ide at det også er her det bedste produkt findes? Håber på at nogen kan hjælpe med lidt input, ideer, helt andre forslag, eller evt. et link til en billig forhandler! Det skal lige siges at det jeg leder efter skal ligge nogenlunde i det pris-lag. Jeg er ikke så vanvittig kræsen - syntes bare det er lidt synd at se film via en Xbox360 med de interne højttalere i tv'et. På forhånd tak, |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej Claus,
Ikke i det prisleje... Har lige søgt, og så vidt jeg kan se snakker vi en 3-4K? HVIS jeg var dig, så ville jeg se på en Sony HDD recorder, og en Onkyo 605 og så nogle gode satteliter som højtalere. Onkyo´en koster det samme som hele de sæt du linker til. Så du kan godt se at det løber op i nogle andre penge. Men så har du også en super samling af high end udstyr, til fornuftige penge! ![]() Det ville være mit bud, men dyrere... God jagt, og held og lykke Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, er det pioneer du linker til et rimeligt nyt system som ikke er kommet i nogle forretninger endnu. ( har prøvet at søge lidt) Ved godt at den bedste løsning er at "bygge" et system op selv med seperat forstærker- dvd og højtaler, men som godt alternativ, så går du ikke galt i byen med det pioneer - især når du må leve med dine tv højtalere ligenu. Kan se modellen mindre den der heddder DCS-363 (med små satalitter) koster ca. 4.000 kr. så det sæt du linker til hvis nog også komme til at ligge i det prisleje. Jeg vil anbefale det pioneer, da jeg selv har ejet et home cinema sæt fra pioneer og var fuldt ud tilfreds. Nu hvor du har et godt fjernsyn, så mangler du stadig halvdelen af oplevelsen ved en film, og det fås med et surround system, så se at komme ud og købe det sæt, det vil løfte at se film en hel del, og tror bestemt det ikke noget du vil fortryde. |
|
![]() |
|
cj84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jamen jeg siger da ihvertfald tak for hjælpen :-) Jeg tror det bliver et af pioneer sættene DCS-363/368 indtil nu da det jo som sagt ovenfor er bedre end hvad jeg har nu, og samtidig er indenfor det umiddelbare budget. Men jeg har da planer om senere at købe noget ordentligt grej og så hører i jo nok fra mig igen he he! Lige en hurtig ting til - som jeg kan se det, er den eneste umiddelbare forskel på de sæt i den serie, om det er satellit eller stand-højttalere samt hvor mange af hver der er. Er der synderlig forskel i lyden på disse højttalere eller består de generelt af de samme enheder bare i forskellige "udformninger" ? - Og tak til DonBirger også iøvrigt :-) Redigeret af cj84 - 25-September-2007 kl. 09:13 |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Et bud fra min side er at det samme højtaler om det er med små satelitter eller om det er på stativ. Det sæt jeg havde fandtes også dengang i 2 udgaver, et med fronthøjtaler på fod og et uden, jeg købte det på fod, men der sad samme enheder i dem begge. Så mit umiddelbare bud, er at det er de samme enheder i fronten ¨på begge sæt, bare det ene er stander som fronthøjtaler.
|
|
![]() |
|
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej. Jeg ved ikke om det stadig er til salg, og om det passer til prisen. Men i min "fedten" rundt på nettet og i særdeles hed på recordere.dk faldt jeg lige over nedenstående salgs-tråd. Jeg er overhovedet ikke ude på, at du skal købe noget frem for noget andet, da jeg selv er nybegynder på området. Det er såmænd bare ment som en venlig tjeneste, hvis du kan bruge det til noget http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26770& PN=7 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |