|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 29-September-2011 kl. 11:29 |
Hej derude!!
Da jeg netop er blevet ejer af et LG 55lw650 samt Pioneer Sc -lx73 og rigtig gerne vil fodre det med bluray .mkv film. Media centeret skal hovedsagligt afspille 1080 .mkv film med Dolby true HD osv. Hvad skal jeg vælge? Der er jo 100 forskellige modeller!! Krav: Afspille hovedsagligt 1080p .mkv film med dolby true HD Nem overskuelig menu Hurtig menu lydløs understøtte srt. undertekster pris maks 1700kr (mulighed for evt. afspilning af 3d film!! så hdmi 1.4 ville være stor thumps up) Håber nogen kan hjælpe!! PS: Har læst alle 10 sider Hvilken Medieafspiller? (neewbie)Men uden egentlig at finde ud af hvad jeg skal vælge med de krav jeg har.. |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Jeg har kort ledt efter det, men kan sgu ikke finde det. I en eller anden tråd her på forum er der et link til en oversigt over alle (eller i hvert fald rigtig mange) medieafspillere hvor man kan sortere efter funktioner. med de præcise krav tror jeg faktisk ikke du ender med så forvirrende mange valg :)
EDIT: flot - sekundet efter jeg poster finder jeg den: http://www.iboum.com/net-media-players.php Redigeret af mkt - 29-September-2011 kl. 14:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |