recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Home Trio ud, hvem skal ind.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Home Trio ud, hvem skal ind.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Home Trio ud, hvem skal ind.
    Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:33
Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:54
Jeg synes  ikke rigtigt der noget noget...
 
Hvis man ser på parabol løsniner canal digital og viasat, så skal man lægge prisen for en bredbåndsforbindelse oveni...  (så er TDC home trio konkurencedygtig)
 
Det billigste er og bliver Boxer...
Der er stort set ingen andre muligheder, måske world Tv.
 


Redigeret af avh - 04-Oktober-2012 kl. 12:55
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:55
Hvad med Fullrate?


Venlig hilsen
KB
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:56
[QUOTE=jhjorsal]Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???[



Canal digital, helt klart det bedste kvalitet
Family pakken er god

Super god HD box optagerbox med opkobling til internet

link:
http://www.canaldigital.dk/tv-boxeoghardware/powerlineadapter/
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:58

FullRate kunne ikke for et år siden, de skrev

Vi kan endnu ikke levere hos dig. Årsagen til dette er at vi skal kører igennem noget af TDC's udstyr for at levere, og vi har endnu ikke fået vores TV løsning til at fungere igennem deres central udstyr.

Men jeg har lige forespurt igen
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:25
Men da ikke specielt billigt
 
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

[QUOTE=jhjorsal]Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???[



Canal digital, helt klart det bedste kvalitet
Family pakken er god

Super god HD box optagerbox med opkobling til internet

link:
http://www.canaldigital.dk/tv-boxeoghardware/powerlineadapter/
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hvad med Fullrate?




Fullrate kan heller ikke levere Tv her.
Men det kunne være Brien mente deres internet.
Mvh.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Men da ikke specielt billigt
 
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

[QUOTE=jhjorsal]Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???[



Canal digital, helt klart det bedste kvalitet
Family pakken er god

Super god HD box optagerbox med opkobling til internet

link:
http://www.canaldigital.dk/tv-boxeoghardware/powerlineadapter/

 

Men da ikke specielt billigt ! ! ! 

Det er ikke dyrere end andre, som kører med opstarts tilbud.
Efter 1 år er priserne stort set ens...MEN

DET ER KVALITETEN IKKE, så vælg Canal Digital 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hvad med Fullrate?




Fullrate kan heller ikke levere Tv her.
Men det kunne være Brien mente deres internet.
Mvh.

Nej jeg mente det hele fra Fullrate. Men hvis de ikke kan levere tv også, så er det vel ikke interessant som alternativ.


Venlig hilsen
KB
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Jeg synes  ikke rigtigt der noget noget...
 
Hvis man ser på parabol løsniner canal digital og viasat, så skal man lægge prisen for en bredbåndsforbindelse oveni...  (så er TDC home trio konkurencedygtig)
 
Det billigste er og bliver Boxer...
Der er stort set ingen andre muligheder, måske world Tv.
 
Jeg har altid været imod Boxer pga. deres kortafgift, og alt det man skal købe for at være kørende, men jeg kan dog se at noget af det kan købes på dba, så det hjælper jo lidt på det. Og de er jo utrolig fleksible med deres produkter. Og jeg kan jo være kørende for 200,- med den mindste pakke incl. Disney, også kan jeg få en 12/1 bredbåndsforbindelse fra FullRate til yderlig 200,- det er da lidt billigere end det jeg bruger idag, også ligger der jo lidt flere interessante kanaler i tv pakken end jeg har idag. Tror jeg nok, jeg kender dem jo ikke og bruger normalt aldrig andet end dr1 og tv2.
Jeg har bare ikke helt forstået, hvis man har flere fjernsyn som kan tage modul, skal hvert enkelt fjernsyn forbindes til en boks eller bare til en antenne. Og mit gamle stue tv (Panasonic 42" Plasma) som jo nok ikke kan tage HD kan det ikke stadig tage HD kanalerene hvis det kommer igennem en modtageboks(HD optager der er Boxer godkendt) og sidst, jeg er stødt på en hjemmeside der hedder digital tv danmark som sælger boxer produkter og billige boxer HD modtagere, er det boxers hjemmeside eller hvad er de?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:07
På Boxer kan du vel se de gratis kanaler uden kort. Er det ikke kun nødvendigt med kort til betalingskanaler? Hvis det er sådan, kan du jo nøjes med de gratis kanaler på nogle af dine tv.

Jeg tror ikke du får hurtigere internet fra Fullrate end det du har nu fra TDC. Så der er ingen grund til at bestille for meget.

Venlig hilsen
KB
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???

Er det alene penge det handler om ?
Hvis vi svarer dig/anbefaler slår du straks over og snakker pris.

Du kan se digital tv gratis, vist 7 danske kanaler(- tv2) + svenske
+  dk  licens
Hvis du har en parabol kan du se 600 udenlanske kanaler gratis.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu