|
Home Trio ud, hvem skal ind. |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er da muligt at jeg har udtrykket mig lidt uklart, det det handler om, er at få lige præcis det jeg har brug for, for færrest mulig penge, jeg går ikke så højt op i kvaliteten. Som eksempel kunne jeg aldrig finde på at invester i en blue ray afspiller, sålænge der stadig laves dvd'er. Jeg ser som nævnt tidligere, primært DR1, TV2, ungerne vil gerne have Disney. Jeg har en 20/2 bredbåndsforbindelse ved tdc men har kun 10/1,6 til rådighed(har lige tjekket) og det fungere fint.
Hvis det ikke handlede om penge, kan jeg jo få det hele ved tdc, men ligesom ved forsikringer tror jeg det er sundt en gang imellem at gå det hele igennem, for at se på de muligheder der kan være kommet til og for at vudere ens behov
|
||||
![]() |
||||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
|||
Boxer: 119,- pr måned for basis (alle TV2 kanaler eller TV2 og News + Kanal 4+5 ). Disney tilvalg 19,- pr måned.
Kan det gøres billigere? |
||||
Mvh dan.
|
||||
![]() |
||||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|||
Hvad er prisen om et år ? (med udgangspunkt i de kr. 138.-/md + kortafgift) ? S.U. |
||||
![]() |
||||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|||
Har selv fundet det frem 138 x 12 = kr. 1656 Kortsafgift 389 x 2= kr. 778 1alt kr = kr. 2434 pr/md = kr. 202,80 +opstartgbyr kr. 289 + køb af box kr. 1200 + køb af evt. ca-modul kr. 400 + antenne /kabler kr. 500 man skal selv montere Jo, det er da billig for den mindste pakke. |
||||
![]() |
||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|||
Boxer Mini
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini/ Boxer TV 2 pakken. http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/ Boer Flex 8 http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Flex8/Boxer-Flex8/ Og det er jo nok Flex 8 pakken trådstarter skal bruge når der også skal være noget Disney kanaler. |
||||
![]() |
||||
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
|||
|
||||
![]() |
||||
|||
+opstartgbyr kr. 289
+ køb af box kr. 1200 + køb af evt. ca-modul kr. 400 + antenne /kabler kr. 500 man skal selv montere |
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
![]() |
||||
|||
Godt du ser lyst på det Prøv at indtaste de 8 kanaler du kan vælge og se prisen. Det er bestemt ikke lavpriser de tager Du har selvfølgelig ret i det er engangsudgifter, men du skal huske at tv i flere rum kræver box i hvert rum eller ca- modul + betaling af samme antal kort Du bør studere Canal Digital nærmere når du har fastlagt dine behov, og den samlede boxer økonomi. Der er ingen monteringsudgifter hos Canal Digital Du beder jo om hjælp ( jeg er boxer kunde)
|
||||
![]() |
||||
|||
Jamen jeg tager da også stadig gerne imod gode råd, det er 15 år siden jeg sidst har haft parabol, og dengang kunne modtageren kun vise en kanal af gangen, så selvom man splittede signalet ud var alle tvangsindlagt til at se det samme, jeg aner ikke hvordan det virker idag, kan du forklare?
|
||||
![]() |
||||
|||
Der leveres og monteres en koksgrå 60-70 cm skål, med universal LMB hoved. Der leveres en HD MPEG 4 modtagerbox med eller uden harddisk. hvori programkortet isættes Du starter download aut. og alle de bestilte kanaler kommer frem på skærmen. Med fjernbetjeningen skifter du kanaler, lynhurtig også tekst tv. Og det virker inden montøren kører igen |
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |