recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Home Trio ud, hvem skal ind.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Home Trio ud, hvem skal ind.

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 21:46
Det er da muligt at jeg har udtrykket mig lidt uklart, det det handler om, er at få lige præcis det jeg har brug for, for færrest mulig penge, jeg går ikke så højt op i kvaliteten. Som eksempel kunne jeg aldrig finde på at invester i en blue ray afspiller, sålænge der stadig laves dvd'er. Jeg ser som nævnt tidligere, primært DR1, TV2, ungerne vil gerne have Disney. Jeg har en 20/2 bredbåndsforbindelse ved tdc men har kun 10/1,6 til rådighed(har lige tjekket) og det fungere fint.
Hvis det ikke handlede om penge, kan jeg jo få det hele ved tdc, men ligesom ved forsikringer tror jeg det er sundt en gang imellem at gå det hele igennem, for at se på de muligheder der kan være kommet til og for at vudere ens behov
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:54
Boxer: 119,- pr måned for basis (alle TV2 kanaler eller TV2 og News + Kanal 4+5 ). Disney tilvalg 19,- pr måned.

Kan det gøres billigere?
Mvh dan.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af danji danji skrev:

Boxer: 119,- pr måned for basis (alle TV2 kanaler eller TV2 og News + Kanal 4+5 ). Disney tilvalg 19,- pr måned.

Kan det gøres billigere?

Hvad er prisen om et år ? (med udgangspunkt i de kr. 138.-/md + kortafgift) ?
S.U.

Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af danji danji skrev:

Boxer: 119,- pr måned for basis (alle TV2 kanaler eller TV2 og News + Kanal 4+5 ). Disney tilvalg 19,- pr måned.

Kan det gøres billigere?

Hvad er prisen om et år ? (med udgangspunkt i de kr. 138.-/md + kortafgift) ?
S.U.


Har selv fundet det frem

138 x 12 = kr. 1656
Kortsafgift 389 x 2=  kr. 778
1alt kr = kr. 2434
pr/md = kr. 202,80

+opstartgbyr kr. 289
+ køb af box kr. 1200
+ køb af evt. ca-modul kr. 400
+ antenne /kabler kr. 500

man skal selv montere


Jo, det er da billig for den mindste pakke.

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 10:09
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Boxer Mini
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini/
Boxer TV 2 pakken.
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/
Boer Flex 8
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Flex8/Boxer-Flex8/
Og det er jo nok Flex 8 pakken trådstarter skal bruge når der også skal være noget Disney kanaler.

Den der flex 8 pakke havde jeg ikke lige set, det var da smart, så tror jeg min fremtidige tv udbyder er fundet. Så må jeg se hvem der skal have bredbåndsdelen, jeg skifter ikke før i november, da jeg pt. er lidt afhængig af mit bredbånd, og ikke lige kan klare stop et par dage, tak for hjælpen.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Boxer Mini
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini/
Boxer TV 2 pakken.
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/
Boer Flex 8
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Flex8/Boxer-Flex8/
Og det er jo nok Flex 8 pakken trådstarter skal bruge når der også skal være noget Disney kanaler.

Den der flex 8 pakke havde jeg ikke lige set, det var da smart, så tror jeg min fremtidige tv udbyder er fundet. Så må jeg se hvem der skal have bredbåndsdelen, jeg skifter ikke før i november, da jeg pt. er lidt afhængig af mit bredbånd, og ikke lige kan klare stop et par dage, tak for hjælpen.

+opstartgbyr kr. 289
+ køb af box kr. 1200
+ køb af evt. ca-modul kr. 400
+ antenne /kabler kr. 500

man skal selv montere


Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Boxer Mini
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini/
Boxer TV 2 pakken.
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/
Boer Flex 8
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Flex8/Boxer-Flex8/
Og det er jo nok Flex 8 pakken trådstarter skal bruge når der også skal være noget Disney kanaler.

Den der flex 8 pakke havde jeg ikke lige set, det var da smart, så tror jeg min fremtidige tv udbyder er fundet. Så må jeg se hvem der skal have bredbåndsdelen, jeg skifter ikke før i november, da jeg pt. er lidt afhængig af mit bredbånd, og ikke lige kan klare stop et par dage, tak for hjælpen.

+opstartgbyr kr. 289
+ køb af box kr. 1200
+ køb af evt. ca-modul kr. 400
+ antenne /kabler kr. 500

man skal selv montere


Jo jo men det er engangsgebyr ved tdc betaler jeg 100,- pr måned for at kunne optage, 60,- pr måned for flere tv og ikke mindst 500,- pr måned for at få dækket ønsket om 1 ekstra kanal
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Boxer Mini
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini/
Boxer TV 2 pakken.
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/
Boer Flex 8
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Flex8/Boxer-Flex8/
Og det er jo nok Flex 8 pakken trådstarter skal bruge når der også skal være noget Disney kanaler.

Den der flex 8 pakke havde jeg ikke lige set, det var da smart, så tror jeg min fremtidige tv udbyder er fundet. Så må jeg se hvem der skal have bredbåndsdelen, jeg skifter ikke før i november, da jeg pt. er lidt afhængig af mit bredbånd, og ikke lige kan klare stop et par dage, tak for hjælpen.

+opstartgbyr kr. 289
+ køb af box kr. 1200
+ køb af evt. ca-modul kr. 400
+ antenne /kabler kr. 500

man skal selv montere


Jo jo men det er engangsgebyr ved tdc betaler jeg 100,- pr måned for at kunne optage, 60,- pr måned for flere tv og ikke mindst 500,- pr måned for at få dækket ønsket om 1 ekstra kanal

Godt du ser lyst på det

Prøv at indtaste de 8 kanaler du kan vælge og se prisen.
Det er bestemt ikke lavpriser de tager
Du har selvfølgelig ret i det er engangsudgifter, men du skal huske at tv i flere rum
kræver box i hvert rum eller ca- modul + betaling af samme antal kort

Du bør studere Canal Digital nærmere når du har fastlagt dine behov,
og den samlede boxer økonomi.
Der er ingen monteringsudgifter hos Canal Digital

Du beder jo om hjælp ( jeg er boxer kunde)
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 18:29
Jamen jeg tager da også stadig gerne imod gode råd, det er 15 år siden jeg sidst har haft parabol, og dengang kunne modtageren kun vise en kanal af gangen, så selvom man splittede signalet ud var alle tvangsindlagt til at se det samme, jeg aner ikke hvordan det virker idag, kan du forklare?
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jamen jeg tager da også stadig gerne imod gode råd, det er 15 år siden jeg sidst har haft parabol, og dengang kunne modtageren kun vise en kanal af gangen, så selvom man splittede signalet ud var alle tvangsindlagt til at se det samme, jeg aner ikke hvordan det virker idag, kan du forklare?

Der leveres og monteres en koksgrå 60-70 cm skål, med universal LMB hoved.
Der leveres en HD MPEG 4 modtagerbox med eller uden harddisk. hvori
programkortet isættes 

Du starter download aut. og alle de bestilte kanaler kommer frem på skærmen.
Med fjernbetjeningen skifter du kanaler, lynhurtig også tekst tv.

Og det virker inden montøren kører igen

Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jamen jeg tager da også stadig gerne imod gode råd, det er 15 år siden jeg sidst har haft parabol, og dengang kunne modtageren kun vise en kanal af gangen, så selvom man splittede signalet ud var alle tvangsindlagt til at se det samme, jeg aner ikke hvordan det virker idag, kan du forklare?

Der leveres og monteres en koksgrå 60-70 cm skål, med universal LMB hoved.
Der leveres en HD MPEG 4 modtagerbox med eller uden harddisk. hvori
programkortet isættes 

Du starter download aut. og alle de bestilte kanaler kommer frem på skærmen.
Med fjernbetjeningen skifter du kanaler, lynhurtig også tekst tv.

Og det virker inden montøren kører igen

Jo jo det har vist ikke ændret sig de sidste 15 år som jeg husker det, men hvordan får jeg forskellige kanaler ud forskellige tv
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu