recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Homebox og Upnp problemer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Homebox og Upnp problemer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viktor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Homebox og Upnp problemer.
    Sendt: 13-Marts-2013 kl. 14:42

Hej

Efter at være skiftet til TDC Home Duo og har modtaget en Homebox VDSL har problemerne stået i kø. De fleste problemer er ved at være løst på nær deling i hjemmet af multimedie filer.

Hvis jeg tilslutter min D-link 323 eller DS212j til min Homebox dukker de ikke op på min Ps3 eller Xbox. Upnp er aktiveret i Homeboxen. PS3 melder ingen Upnp under netværkstest.

Hvis jeg tilslutter min egen ruter til Homeboxen, så homeboxen bare er et modem fungere alt.

Hvis jeg tilslutter de to NAS enheder til en switch mellem PS3/xbox og Homeboxen fungere alt.

Så det lader til problemet ligger i Homeboxen og jeg er lidt strandet.

/Viktor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu