|
Homeland 3 sæson starter iaften |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 11:17 |
|||
På DR3
Kan man hoppe på her og få noget ud af det? |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Kan man evt få sæson 1og 2 til fornuftig pris på BD?
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Ok, takker. Hvordan ser du det? Er det en god serie? |
||||
![]() |
||||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|||
Bliver spændende at se om det er noget man gider at følge med i. Det er i hvert fald lige min genre.
Er næsten lige blevet færdig med "Under The Dome" der var ok men ikke noget vild. :-) |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har kun set de første 3 episoder, så kom der en masse, andre ting der var vigtigere at se.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||
Jeg tror godt du kan hoppe ind, hvis du ser 2-3 afsnit af første sæson inden.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|||
Hov, det var vist forkert! Tænkte på "Agents of S.H.I.E.L.D." som starter i morgen på kanal 5 kl. 20:00.
|
||||
![]() |
||||
|||
Flemming og Brixen@
Tror jeg lige vil se hvad det er for noget i aften inden jeg investerer 350 kr i boxen. En skam der ikke er nogen brugte.. |
||||
![]() |
||||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|||
Den startede da vist tidligere på ugen på DR1. DR3 har de seneste to søndage holdt marathon hvor de viste de to første sæsoner. Jeg synes dog personligt næsten at det er en serie man nødt til at se fra starten af.
|
||||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||||
![]() |
||||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|||
ja, den bør helt klart ses fra starten. En fantastisk serie efter min mening.
Redigeret af ridderdk - 06-Oktober-2013 kl. 12:58 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |