|
HomePod |
Besvar |
Forfatter | |
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2021 kl. 14:11 |
Hejsa
Jeg har i flere måneder prøvet at købe Homepods i Danmark, men der er udsolgt overalt. Ved godt de ikke officielt forhandles i Danmark, men det har da været muligt at købe dem tidligere... De er på lager til omgående levering i USA. Nogen der ved hvorfor de ikke kan skaffes i Danmark? |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi den ikke understøtter Dansk endnu. Så du skal snakke med den på engelsk, eller et af de andre understøttede sprog. Det kan give problemer hvis du skal bede den om at afspille dansk musik.
Når jeg lige googler er det svært at finde HomePod i eu model nogen steder. Det kunne tyde på at der måske er en ny version på vej. |
|
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har HomePod mini, så jeg er klar over det med dansk, men det er jo bare at snakke engelsk.
Måske der er en ny version på vej, men i så fald, hvorfor sælges den så stadig på apple.com til omgående levering?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 1000kr spørgsmålet.
Jeg har googlet bredt i Europa. Synes ikke der var nogen der forhandlede HomePod. Dog kan man læse diverse HomePod 2 rygter. Men om det passer vides ikke.
Redigeret af Mufti - 07-Marts-2021 kl. 22:37 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
I grunden mærkeligt, hvorfor udrulningen af HomePod er helt stoppet. Det hænger vel givetvis sammen med lokalisering af Siri, men er det så noget, der arbejdes på (for det lader også til at være gået i stå).
PS: Jeg bruger pt. 2x HomePod (den store) til trådløs lyd på Apple TV 4K. Det fungerer fornuftigt, om end de stadig justerer på tingene (bl.a. i tvOS 14.5 betaer). Største ændring for nylig er naturligvis 'Home Theater-integrationen samt at HomePod nu virker med al TV-lyd, inklusiv spil og menuer (før virkede det kun med video).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den grå HomePod kan ikke længere bestilles på Apple.com (den hvide kan godt).
Ny udgave på vej?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |