|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() Sendt: 14-November-2011 kl. 15:17 |
belaster det ikke kapaciteten "voldsomt" at have en sådan kørende på det
trådløse hjemme netværk ? mvh
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Næææh, kun når du ser en optagelse. Og den fylder (Mb/s) alligevel ikke ret meget, mens der streames...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
bruger den ikke netværket hele tiden...jeg tænker på, også når jeg ser "live tv" ? (via wmc7 koblet til min fladskærm)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jooee, så gør den selvfølgelig. Men igen, den streaming der foregår fylder ikke meget på netværket!
M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok...tak for tilbagemelding :-) mvh
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Kommer lidt an på det software du benytter,,,,,Nogle frontends og dvblink fx åbner en hel transponder af gangen.....Det kræver sovs af netværket...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |