|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 22:06 |
Hejsa, kan man stadig kun optage en kanal. og så ikke se en anden SD kanal, hvis man har bestilt HD, det troede jeg de havde løst... Andre med samme problem
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Så er det fordi din netforbindelse ikke er hurtig nok.
Det fungerer fint hos mig. Jeg har en 20 mbit forbindelse.
Dog hvis jeg optager en HD kanal, kan jeg kun se SD kanaler.
|
|
![]() |
|
larsbrink ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Se mit indlæg her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74075&title=tdc-tv-pluspakke-med-hd-kanaler-er-nu-muligt
Du kan se på din boks hvad du har fået af antal streams. I 2009 havde jeg første gang HD på TDC TV og der fik jeg 0 SD og 1 HD stream og havde det som dig hvor jeg kun kunne se samme kanal som jeg optog.
Nu har jeg 1 SD og 1 HD og dermed kan jeg som wicca skriver at jeg kan se en kanal og optage en anden kanal. En HD kanal kan erstatte en SD kanal, men ikke omvendt. Derfor kan du ikke se en anden HD kanal mens du optager en HD kanal. Andre kombinationer skulle være ok.
|
|
![]() |
|
haps ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Der er vel endnu en kombi du ikke kan: optage 2 HD og se en gemt optagelse
![]() |
|
![]() |
|
larsbrink ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Det er helt klart. Du kan ikke lave 2 HD-'ting' på samme tid.
Husk at du også skal have tid til at se det du optager så derfor skal du ikke optage så meget
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |