|
Horizon 48 eller Avant 55??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
german ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2019 kl. 11:02 |
Hej
Jeg har brug for lidt kyndig sparring her :-) Vi har i dag et dejligt beovision 8-40 i stuen. Det er sat op i en sourround løsning med beolab 8000 foran og 4000 bag ved. Jeg får Waoo-TV via fiber, bruger ofte Apple-TV, og vi sidder ca. 4 meter fra skærmen. Det spiller godt og jeg er vild med dens design. Men jeg synes at det på skærmen begynder at virke en smule småt. Nok mest fordi jeg nok er ved at komme i “brille alderen” ;-) Jeg overvejer at skifte den ud med en nyere brugt og større skærm. Men er i tvivl om hvad jeg skal gå efter. Horizon 48 eller Avant 55? Jeg er i øvrigt “Apple fan” hvis det kan have nogen indflydelse på valget. Og så B&O fan selvfølgelig ;-) Hvad siger I? Anbefalinger og gode råd? Takker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |